Homebox taber forbindelsen

Jeg er dødtræt af den ustabile forbindelse Homeboxen efterhånden er blevet til. Uden at der er sket nogen ændringer af nogen art - ingen mærkelige software opdateringer, ingen konfliktende IP numre - intet - så skal Homeboxen genstartes 6-8 gange i løbet af dagen. Sidst den var gal måtte jeg vente 20 minutter på at komme igennem til kundeservice - der så meddelte at jeg skulle ringe 2 dage senere direkte til support - den samtale ventede jeg på i 20 min. hvorefter forbineldelsen blev afbrudt - kontoret lukekde kl. 17:30 - bare ærgeligt Sonny Boy. Fat på kundeservice igen - først skulle jeg så tage fri for at en tekniker kunne få adgang - jeg ved ikke hvordan andre har det men det kan ikke lade sig gøre med dags varsel og ligner mere en undskyldnign for ikke at foretage sig noget.

De ville forsøge at få nogen til at måle forbindelsen og sjovt nok hjalp det nogen dage efter. Men nu er den altså gal igen. 

Jeg er hamrende glad for at vi ikke kører tv-signalet via den forbindelse - katastrofe.

Der er ikke grænser for hvad der kan lade sig gøre hvis man vil købe noget men når problemerne skal løses, er det som at stå på et persisk marked og diskutere på tegnsprog.

Jeg ved ærlig talt ikke om jeg orker igen at skulle tage turen gennem vente-møllen for at konstatere at TDC har en fejl på linien.

1 Kommentar

Hejsa lyder ikke rart men SKAL da have en tekniker ud og måle evt. give dig en ny koblingsvej...

er selv tekniker så kan da slet ikke forstå du har så store problemer efter fejlretning ???

bor du langt fra central/fremskudt Dslam ?

hvilken typer router/Homebox har du ? 

er det HB der falder ned eller er det via dit WI-FI du bliver smidt af ?

håber du får det løst 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P