Homebox med fejl 651

Jeg har for et par måneder siden fået nye homebox. Jeg synes ikke min hastighed er tilfredsstillende, men når man ringer til TDC , kan man ikke få hjælp før ens bærbar er tilsluttet via kabel. MEN når jeg slutter den bærbare til homeboxen (og slår det trådløse fra på den bærbare) siger den at der er en fejl 651. Hvad er det for en fejl?
(Har forsøgt at slukke/genstarte både boksen og computeren.

4 Kommentarer

Omdømme 3
Badge +1
hej henrikveit.

har fundet dette, måske du kan bruge det!

WAN Miniport Fejl 651 - Computer Viden information

mvh.2515

Har stadig problemet. Kører win8.

Omdømme 5
Badge +1
Spørgsmålet har været stillet flere gange på div. internationale fora.

Der er overhovedet ingen tvivl om at din overskrift er forkert.... Det er IKKE homeboxen der er problemet. Det er Windows fejlen ligger i. Indtil videre ser det også ud som om der kan være flere årsager, da der ikke er en løsning der altid virker. En række af de løsninger der anvises fra Microsoft, findes i denne tråd:

http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_8-networking/how-do-i-resolve-error-651-on-a-new-windows-8/3c552580-7fae-4cd7-a73a-5b23530286ef

Så du må nok forsøge dig frem....

Vh

Peter

Tja det vd jeg sgu ikke om du har ret i. Det virkede med den gamle homebox, men efter jeg har fået en ny opdateret virker det ikke længere. '

Hvis ikke TDC havde så elendig en kundeservice, så kunne man sikkert få hjælp der. Men sidst gav jeg op efter at have hængt i kø i 37 minutter :-(

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)