Homebox

Jeg har et lille problem: Fik installeret ny og hurtigere wi-fi, og teknikeren tog den gamle homebox og kablerne med. Jeg fik ingen kvittering for det. Nu et par uger senere får jeg en tom kasse tilsendt, indeholdende brev, at jeg skal returnere den homebox, som teknikeren jo fik med. Ellers bliver jeg opkrævet kr. 795,00.

Jeg har jo ikke brug for en gammel homebox, så jeg var bare glad for at teknikeren tog den med.

Er der nogen der har oplevet det samme? Og hvad har I så gjort? 

4 Kommentarer

Kan TDC ikke finde frem til teknikkeren som du har haft besøg af, han må da kunne bevidne at han tog den med... ellers burda han nok se sig om efter et andet job!

Tak - og jo, det kan de forhåbentligt. Men de har nogle lange svartider for mails. Måske læser TDC også med hér Overrasket humørikon)

Omdømme 1

henrikgh skrev:
Tak - og jo, det kan de forhåbentligt. Men de har nogle lange svartider for mails. Måske læser TDC også med hér Overrasket humørikon)

Hej henrikgh

Du skriver i et kundeforum og er derfor anonym. Derfor skal du ikek regne med at noget fra tdc kan hjælpe af denne vej.

Ærgerligt at du ikke bad om en kvitering, men har du prøvet at ringe? Der må vel stå i systemet hvem der har været ude hos dig.

Kære jer, der har hjulpet med at få mine hjernevindinger i gang Overrasket humørikon)

Jeg har nu ringet til TDC Kundeservice, og det er registreret at homebox'en er blevet taget med af teknikeren.

Hvis andre kommer i samme problem er det løsningen. Teknikeren skal almindeligvis tage det gamle udstyr med, så det med at sende papkasse er en helgardering, hvis teknikeren ikke får det gjort.

Så nu er der ro i sjælen igen - tak endnu en gang.

Jeg kan som en parantes nævne, at kundeservice svarede ret hurtigt og at medarbejderen var både venlig, assertiv og hjælpsom i høj grad. Meget tilfredsstillende. Mvh henrikgh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)