Spørgsmål

Homebox 4 og 2.4 Ghz netværk


For ca 1 mdr siden modtoge jeg en ny HomeBox fra TDC da den gamle var meget ustabilt. Efter jeg har fået den nye op og køre, så har de forskellige device meget svært ved at komme på Internettet via 2.4 Ghz netværket. Der kan gå op til flere timer. Har haft kontakt til TDC tekniske support og der var forklaring, at vi bare skal bruge 5 Ghz netværket. Vi har så nogle enkelt device som ikke kan benytte 5 Ghz netværket.
Der er ikke noget problem med 5 Ghz netværket.
Er der nogen som har oplevet noget lignende ?

1 Kommentar

Omdømme 4
Badge +6
Hej Berghansen4

Du mangler et svar - det gør vi lige noget ved.

Du har ikke forklaret så meget om, hvad du har forsøgt, så hvis du kunne gøre det, kunn det meget vel være, at der sidder en med en idé til, hvad det kan være.

På følgende link kan du læse, hvordan du skifter den trådløse kanal på den - jeg kunne forestille mig, at det kunne have noget med det at gøre.

https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/indstillinger-og-sikkerhed/saadan-skifter-du-kanal-paa-dit-wifi/skift-netvaerkskanal-paa-homebox

Håber det hjælper på det, men ellers kan du evt. skrive i tråden her med lidt mere info. :)

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)