Spørgsmål

Homeboks / Wifi

Jeg har fejlmeldt min homeboks 50 gange omkring manglende/Lav hastighed på Wifi får samme svar hver gang der er ikke hastigheds garanti på Wifi 😬 JEG regner med at når jeg har Danmarks største tv udbyder kan de også levere et produkt der virker, men nej dette er ikke tilfældet. Hvorfor tager Yousee ikke fat i leverandøren af homboksen og forlanger et produkt der virker? Alternativt skift til en anden. Vi lever i 2017 ved ikke hvilket år Yousee er strandet i? Er blevet opdraget med at pris og kvalitet høre sammen jo bedre kvalitet jo større pris men ingen regel u undtagelse 😭😬 sidder forovrigt 1 1/2 m fra homeboks og har en ekstra stående som giver samme resultat det er en af de nye bokse (HVID)

Er der andre der vil dele jeres oplevelser omkring dette?

PS kan ikke finde ud af at vedhæfte billeder til dokumentation.

2 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +6
Billed upload. Tryk på billed ikonet i kommentarfeltet, så kan der uploades billeder, eller de kan tages direkte med kameraet på Tablet eller telefon.
Omdømme 5
Badge +4
WiFi vil der ikke kunne gives garanti på, uanset hvilken udbyder du har. WiFi er en radiosender/modtager og ALT der forstyrrer en radio (I gamle dage en Walkie Talkie) forstyrrer også WiFi. Især 2.4 Ghz er meget fyldt. Her ligger også Bluetooth, Babyalarmer, trådløse telefoner, Fjernstyrede biler osv. Desuden skal der ikke så meget til for at skærme signalet. I betonblokke vil bærende vægge indeholde et metalgitter, der skærmer. I gamle huse plejer der at være hønsetråd på vægen for at holde på pudset. Jeg har selv oplevet ved en ven, hvor en stabel bøger, helt normale bøger lige ved siden af routeren, skar signalet ned på omkring 50% (over en afstand fra router på ca. 2m) Efter flytning af bøgerne var der igen fuldt signal, og signalet kunne igen nå ind i det fjerneste værelse. Eksempler på andet der kan skærme signalet: Store spejle, Køleskabe, frysere, bogreoler, og andet.
Desuden kan andet der sender på samme frekvens forstyrre en del. (Også Naboens WiFi). Jo længere væk man er fra router, jo mindre skal der til at forstyrre signalet.

Venlig Hilsen

Brian

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)