Spørgsmål

Homeboks 4 mangler 5 GHz

Omdømme 2
Badge
Har lige modtaget denne nye boks (Sagem)
Har fået den til at fungere men mangler muligheden wifi 5 GHz.
Boksen er genstartet og resat men det tændte ikke for 5 GHz.
Andre der har eller har haft dette problem?
Hvordan løste i det?

7 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5
Hej Joergen-2650

Jeg kan se at du mangler svar her - det får vi lige lavet om på.

Prøv gerne at nulstille/reset den bagpå og se om det så ikke afhjælper udfordringen :)
Omdømme 2
Badge
Hej Kasper
Tak for svar, alle ting er forsøgt men hjalp ikke.
Det hjalp heller ikke, at en af dine kollegaer sagde, at som standard er 5 GHz altid åben.
Har i fejl på det nye Home Boxe? skulle i måske oplyse om det, så kan vi som kunder bedre forholde os til det.
Jeg har også haft kontakt med kundeservice, men ingen løsning.
Omdømme 7
Badge +7
Det sidste mange routere tænder er 5 GHz. Der kan ofte gå lang tid (minutter) fra man ser 2,4 GHz komme på til 5 GHz kommer på. Venter du længe nok? Er du sikker på du leder efter det korrekte SSID (navn)?
Omdømme 7
Badge +7
Hvordan bruger du internet? (telefon, kabel (coax), fiber, mobildata osv.)
Omdømme 2
Badge
Hej @Slangefar
Tak for dine forslag.
Mit internet kommer via fiber.
Min router har stået tændt i et par dage da jeg skriver her i forum og jeg havde også skrevet med youSee på facebook, så mon ikke den har haft tid nok til, at tænde.
Når jeg logger på routeren kan jeg se 5 GHz står deaktiveret og jeg har forsøgt at ændre opsætningen.
Omdømme 4
Badge +6
Joergen-2650 skrev:

Hej @Slangefar
Tak for dine forslag.
Mit internet kommer via fiber.
Min router har stået tændt i et par dage da jeg skriver her i forum og jeg havde også skrevet med youSee på facebook, så mon ikke den har haft tid nok til, at tænde.
Når jeg logger på routeren kan jeg se 5 GHz står deaktiveret og jeg har forsøgt at ændre opsætningen.

I så fald vil jeg anbefale dig at tage fat i vores support. Så må vi få oprettet en sag på det. Homeboxen skal selvfølgelig fungere efter hensigten.

https://kundeservice.yousee.dk/kontakt-os

Stefan, YouSee Forum Team
Omdømme 2
Badge
Tak for dit svar Stefan
har nu skrevet så ser vi om der kommer en løsning.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)