Home trio og Apple produkter

Hej

Jeg døjer rigtig meget med mit trådløst net og min iphone og ipad, der er fuld wifi signal styrke, på min iphone men der sker intet når man søger i browser osv.. Havde tdc hotline til at kigge på det igår og det har bare gjort det hele mere dårligt. Jeg syntes det virker helt håbløst hvis det ikke kan komme til at virke, skal man evt. have en separat trådløsswitch og koble til min tdcrouter, så jeg helt køre uden om tdc trådløse net. Er mega nedern da jeg bruger sonos meget, men kan sjældent styre det via trådløst net.

Mvh Jesper

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jesper.

Jeg havde lignende problemer med en iPad.

Som kort beskrevet i denne tråd:

/t5/Bredb%C3%A5nd/TDC-VDSL-Homebox-p%C3%A5-Kun-802-11n/td-p/127905

anskaffede jeg min egen router, som jeg koblede til HomeBoxen, og siden har der ikke været problemer med det trådløse netværk Glad humørikon

Mvh

Stephen

Jeg har lige præcis det samme problem! Før havde jeg en 20Mb forbindelse, hvor det hele virkede perfekt. Jeg fik et godt tilbud og fik den opgraderet til 40 - det skulle jeg ikke have gjort.

Nu har jeg fuldt signal til router, men ingen eller meget dårlig internetforbindelse - det kan da ikke være rigtigt?

Må hellere tage kontakt til TDC imoregn Trist humørikon 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P