Home box´s trådløse netværk - dækning

Ups jeg fik offentliggjort mit indlæg kun med overskrift.
Her kommer mit problem:
I forbindelse med mit hus er der et Anneks hvor mine børn har en ps 3 og desuden gerne mødes med vennerne og spiller på deres computer, MEN det trådløse netværk fra TDC boksen giver kun 50 % dækning.
Hvordan kan jeg forbedre den dækning?
mvh.
Ib

1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +4
Den sipleste og bedste måde, hvis de sidder og spiller er at Træke en net ledning, og opsæt en netværks Switch i annekset. Hvis der sidder flere og spiller på flere enheder er trådløs ikke den optimale løsning. Selvom du fik lavet 100 % dækning, ville du stadig have problemer hvis der er mere end en der sidder og spiller. Trådløs fungerer som en walkie talkie. Der er kun én der kan enten snakke, eller lytte af gangen. Hvis du stadig gerne vil køre trådløs kan du se om du kan anskaffe dig en Range extender. se her: http://www.edbpriser.dk/netvaerk/access-point.aspx?gclid=COye7vKPyb0CFaL4cgod0FEAWA og se efter Range extender. eller søg på google efter "Wifi Range extender" eller ved din foretrukne netvæksleverandør og spørg efter en WiFi range Extender. Men det er ikke sikkert at det vil komme til at virke optimalt.

Min abefaling er helt klart træk en netvækrsledning til Annekset, og opsæt en netværks Switch det vil helt klart give den bedste forbindelse, også hvis der sidder flere og spiller sammen. De skal så hver tilsluttes med en netværks ledning.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)