Hjemmeside åbnes kun ved trådløs forbindelse ikke ved LAN.

Jeg har problemer med at til gå www.ps-hussyn.dk fra min pc. Kan min ip adresse være blokeret et sted i den store verden?. Jeg kan godt tilgå siden via trådløs forbindelse. Help anyone!

PS. jeg har chekket firewallene.  Mhv Patrick

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints whome har modtaget fra andre medlemmer.

Hvilke problemer får du når prøver at komme ind på siden, og er det kun den side, og hvilken browser bruger du              ?

Jeg kan ikke komme ind på siden (PS-Hussyn.dk). Jeg kan godt fra min Ipad, men kun sålænge at jeg bruger mobilbredbånd- men ikke bruger hjemmenetværket. Jeg har været været inde i Fiberboxen fra TDC - for at se om det var en firewall der blokeret tilgangen, men selv om firewallen bliver deaktiveret kan jeg ikke tilgå hjemmesiden. Det er ligegyldigt hvilke browser jeg bruger, har prøvet Firefox, Ie samt Crome.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints whome har modtaget fra andre medlemmer.

Ok, så prøv dette, som gælder for IE.

• Klik på Start, klik på Kontrolpanel, klik på Netværks- og internetforbindelser, og klik derefter på Internetindstillinger.
  • Klik på fanen Generelt, og klik derefter på Slet under Browserdata.
  • Klik på Slet alle, klik på Ja for at bekræfte, at du vil slette oplysningerne, og klik derefter på OK.

Tak whome for forslaget.

Jeg har nu prøvet at renset browserdata som du forslår - desværre uden held.  Den giver stadig ikke adgang.

Jeg kommer llige med en indskudt bemærkning. ;-)

Når jeg klikker på linket til "Tilstandstansrapporter" kommer en side frem med uforståelige tegn.

Hvis det er den side du ikke kan komme ind på, kunne det tyde på en kodefejl/scriptfejl  på deres søgeside.

Mit forslag er at udfylde kontaktsidens formular med en henvendelse til siden webansvarlige Hvor du forklarer dem dit problem, hvis altså det er dette problem du har.

Dette er hvad jeg ser, på siden jeg skiver om:

)%4 == 0) jQuery(domEle).addClass("last").after("

"); }); }; }; function et_search_bar(){ var $searchform = jQuery('#cat-nav div#search-form'), $searchinput = $searchform.find("input#searchinput"), searchvalue = $searchinput.val(); $searchinput.focus(function(){ if (jQuery(this).val() === searchvalue) jQuery(this).val(""); }).blur(function(){ if (jQuery(this).val() === "") jQuery(this).val(searchvalue); }); }; //]]>

Ud over dette har jeg ikke flere forslag til løsning

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P