Hjælp dig selv, hvis du er offline - inden du ringer til os

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

• Tidligere administrator
  • 920 kommentarer

Du kan hjælpe dig selv – måske du kan undgå at ringe til os. Prøv følgende:

Dit udstyr skal slukkes helt. Når du tænder det, er det vigtigt at du gør det i den rigtige rækkefølge. Følg med her, så kan du måske selv klare det

Du skal først slukke din computer og andet udstyr, som bruger internetforbindelsen.

Så slukker du din TDC Homeboks:

1.jpg

På knappen bagpå:

2.jpg

Herefter, slukker du TV Boksen

4.jpg

På knappen bagpå.

5.jpg

Vent 5 minutter – mindst!

Så tænder du FØRST TDC Homeboks på knappen bagpå 

2.jpg

Venter igen mindst 5 minutter.

Så tænder du resten af udstyret.

TV boksen på knappen, du slukkede den på 

5.jpg

Inden for 5 minutter efter du har tændt resten af udstyret, bør det være på internet og der bør være signal på dit fjernsyn.

Er der ikke internet eller TV signal, er du nød til at ringe til os.

Husk at vi har åbent hele dagen. Du kan altså med fordel ringe om eftermiddagen.

(Bemærk, at dit udstyr kan være anderledes end det viste på billederne her over. I givet fald, må du finde knapperne på det udstyr du har).

Hilsen

7 Kommentarer

Hej Patrick,

Min mor og jeg har opgraderet vores bredbånd, og jeg har testet det hele dagen, om det skulle være kommet: http://hastighedstest.tdc.dk/

Vi bestilte det igår, men det er ikke kommet endnu... Er vi nødt til at følge din vejledning, for at det kan komme til at virke?

//TheBird

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej TheBird

Hvis, du bestilte i går, har du så fået de nødvendige bokse - dem jeg har billeder af i vejledningen?

Du vil få en ordre bekræftelse, hvor der står hvilken dato det vil fungere fra.

Hvis du har det nødvendige udstyr og det er sat til, som vejledningen der fulgte med foreskriver og det stadig ikke virker, skal du kontakte Kundeservice. Du finder kontaktoplysninger i bunden af browservinduet her, under "kontakt".

Lad os høre om du får det til at virke, her på forum.

God weekend
Hej Patrick

Ja, vi har en TDC Homeboks, og en boks til fjernsynet. Det er dog min mor som betaler og får mails fra TDC, så det kan jeg ikke tjekke, det var bare om jeg selv kunne gøre noget. Det kunne være fedt at uploade til YouTube lidt hurtigere Glad humørikon

Men ville bare høre, om det var nødvendigt at genstarte det hele, hvis det så ikke virker. Ham vi ringede til, fordi vi skulle afbestille TDC's sikkerhedspakke, og han sagde, at det ville komme op at køre i dag...

Omdømme 3

Hej igen

Jamen, hvis du har udstyret og fået besked på at det skal virke i dag, så bør det virke.

Der er åbent på telefonerne indtil kl otte i aften og fra kl. 10.00 i morgen, lørdag. Ring og få hjælp, om ikke det virker endnu.

God weekend
5 minutter? Nu har jeg 3 gange i dag skulle genstarte min "Homebox". Så jeg har allerede spildt næsten en halv time med ikke at kunne noget som helst. Det er jo heller ikke sikkert det her kommer igennem - surt show.

Hej. 

Vi oplever at både vores internet og tv signal ryger hele tiden. Vi havde så sent som igår kontakt med TDC som satte os på noget nød-halløj indtil de kom for at ordne problemerne. Alt blev ordnet og virkede fint, men igen her til aften er problemet opstået og der er absolut intet signal på nogle af delene. 

Man kan så ringe ind og fejlmelde, men kun hvis man har døgnservice medmindre man ønsker at betale for at få hjælp. Vi kan så heller ikke finde ud af hvor vi ser om vi har døgnservice eller ej? 

Hvad gør vi? Det her er temmelig surt. 

Hej. 

Vi oplever at både vores internet og tv signal ryger hele tiden. Vi havde så sent som igår kontakt med TDC som satte os på noget nød-halløj indtil de kom for at ordne problemerne. Alt blev ordnet og virkede fint, men igen her til aften er problemet opstået og der er absolut intet signal på nogle af delene. 

Man kan så ringe ind og fejlmelde, men kun hvis man har døgnservice medmindre man ønsker at betale for at få hjælp. Vi kan så heller ikke finde ud af hvor vi ser om vi har døgnservice eller ej? 

Hvad gør vi? Det her er temmelig surt. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P