Hjælp behøves tak :)

Vi har tv ved TDC, og kunne godt tænke mig at vide.. 

Altså der går et kabel fra HomeBox, til den lille boks jeg har i værelset, (Ekstra TV) - Så i dag prøvede jeg at tage kablet ud af boksen, også ind i en router som det kabel som giver nettet til routeren, også sætte et andet kabel fra router til TDC boks, også et andet i min bærbare.. I bund og grund vil jeg gerne have et kabel i min PC, men problemet er bare at når jeg bruger den løsning, så virker TV'et kun i ca 5 sekunder også siger den TV signalet er blevet afbrudt? Hvad er problemet? Boksen for jo internet forbindelse, at internet kablet har været en tur i routeren, også et andet ud i boksen kan vel ikke gøre den stor forskel?

Håber på hurtig hjælp Glad humørikon Glad humørikon

- Twanky

2 Kommentarer

Omdømme 4
Badge
Hej Twanky.

For at TDC TV skal virke optimalt skal den være koblet direkte til TDC Homebox, en router ekstra, gør at TDC TV ikke altid kan finde ud af det.

Jeg ved ikke lige, om man kan opsætte noget inde i din eksterne router, der gør den kan bruges. Det kan jo være der er et andet klogt hoved der kan det.

Men jeg vil gerne anbefale dig at anskaffe dig en såkaldt "Switch". Denne skulle gerne løse dit problem. Den virker bare på den måde at du, ligesom i en router, indsætter et LAN kabel fra TDC Homebox, også kan der sættes et antal LAN ind i switchen. Altså en fordeler.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)