Hastighed

Hej 

Jeg skriver fordi jeg undre mig over at speedtesten viser jeg henter med 13,41 Mbit skulle det ikke ligge på 20?

Desuden viser testen en upload på 0,47 Mbit.

Grunden til at jeg har kørt testen er, at jeg ikke kan få min digitale Viasat modtager til at hente film og Viaplay i en ordentlig hastighed. Jeg har fået mit netværk sat op af en professionel på et tidspunkt og har ikke selv den store forstand på netværk, men da jeg tog stikke ud som går ind i modtageren og kører testen der ligger den på kun 6,12 Mbit det kan da ikke passe?

Nogen der kan fortælle om jeg gør noget forkert?

Mvh.

Peter

2 Kommentarer

Nej du er ikke lovet andet end OP TIL 20 Mbit og det er ikke lig med 20mbit, og TDC har store problemer med at levere en acceptabelt hastighed.
Jeg havde selv kun mellem 12-15 Mbit af 20 Mbit, så kom der reklamer ud at de kunne skrue lidt på hastigheden muligvis op til 30 Mbit, blev kun ringere lå i flere mdr på 9-10mbit og til sidst gad jeg ikke høre mere på deres standard svar og flyttede udbyder.
Omdømme 3
Husk lige at der er 10-15% overhead der skal trækkes fra. eks en 20/2 bliver til 17/1,7 ved 10% overhead,. størrelsen på overhead er forskellig alt efter hvilken kvalitet linjen er.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)