Hastighed

• Ves
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Har lige testet hastigheden 16,72 i download / 1,7 i upload... det er da lidt under det "garnteret" min 20 som TDC reklamerer med !....    og det var med kablet i.... uden kabel er det hele 14,7 / 1,59

skruer de mon op for nettet igen eller skal det accepteres sådan ?  bor stort set ved siden af terminalen !! :-)

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Det passer jo fint til en 20/2 forbindelse, husk at overhead(indpakning) tager noget af din båndbrede.

Når TDC måler, måles det hele med - både indhold og indpakning, når du måler er det kun indhold, ligesom på posthuset - der vejer man også kassen med og ikke kun indholdet.

Mvh

Kim

Måler du i M eller k? På min mobile "bredbånd" er det ganske ofte mest det sidste. Og jeg gider ikke høre på, at der temporært må være mange på "min" mast, da det også er sådan om natten, og herude i udkantsdanmark er vi meget få natteravne.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Pulvermos har modtaget fra andre medlemmer.

"Hos TDC får du stabilt bredbånd og hastighedsgaranti. Det betyder, at du altid kan regne med at få den hastighed, vi har aftalt, og som du betaler for."

Prøv at kontakte TDC, så kan de sikkert hjælpe dig.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)