hastighed

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints olse har modtaget fra andre medlemmer.

• Bruger
  • 12 kommentarer
TDC HomeDuo

Hvorfor skriver TDC at man får GARANTERET 20 Mbit ??????

Det er jo langt fra tilfældet.

vh.  olse

11 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

olse skrev:
TDC HomeDuo

Hvorfor skriver TDC at man får GARANTERET 20 Mbit ??????

Det er jo langt fra tilfældet.

vh.  olse

Det er fordi at TDC nu garanterer 20mbit når man bestiller Homeduo eller Bredbånd. Kan TDC ikke levere 20mbit leverer de ikke produktet overhovedet. TDC vil derimod tilbyde "mini" eller "basic" hvor prisen er reduceret.

Omdømme 1

Er det kun HomeDuo kunder, eller gælder det også os der har HomeTrio at man får en reduceret pris,

hvis TDC ikke kan levere en 20 Mbit forbindelse ?

Vh.  olse

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Helt har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Droid.

Du tager fejl - TDC tilbyder IKKE de 2 muligheder DE skifter bare uden din viden, så nu er jeg pludselig blevet basic kunde med 10 /0,5 mbit som mit nye abb. og garanteret 1,8 / 0,2 i hastighed som minimum - ? nu kan TDC jo bare tillade sig at skrue op for andre og ned for min linie uden jeg kan gøre noget ved det.

Det er skisme kreperligt at man er nødt til at checke disse ting - og hvad kan man gøre ?? ZIP - efter tlf. samtale med 'firmaet' har de lovet at de ikke rører min faste ip adresse som jeg betaler dyrt for.

TDC gør Alt dette for at jeg skal spare 50 kr - hmmmmm de gør ikke noget når man betaler for andre ydelser man ikke benytter så er der noget at sige til at man er mistroisk ?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Min kommentar var udelukket henvendt til situationer ved nyoprettelse.

Hvad TDC gør ved nuværende kunder ved jeg ikke.

Omdømme 1

Kunne man forestille sig at det nærmeste fremtid kunne lade sig gøre at have HomeTrio (se tv) med en trådløs forbindelse, så man kunne komme op på en ordentlig hastighed ?

Vh.  olse

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej olse

Det må du lige forklare nærmere, hvad du mener med?

Du kan have samme hastighed trådløst, som du har kablet - teoretisk, altså. Der kan selvfølgelig være mange ting, som forstyrrer. Men jeg tror ikke det er det du mener?

Glad humørikon

Hilsen

Omdømme 1

Hej Patrick.

Jeg mener såmend bare, at jeg ville kunne opnå en højere hastighed med trådløs internet, end min nuværende forbindelse (7-9 Mbit) via telefonstikket...... Men har efterfølgende fået at vide at det ikke ville

være optimalt at se tv via. en trådløs forbindelse :-).

Vh.  olse

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen

Jeg tror måske, du mener Mobil Data. Altså, sådan som bruges i mobil telefon eller når man sætter en en usb dongle med mobilt bredbånd i sin computer?

Du kan lave trådløst netværk, med det internet du får via telefon stikket. Det får du et par link til, hvordan man gør her:

Opsætning af trådløst netværk (WiFi) fra TDC:

http://go.tdc.dk/xxqzb 

Rækkevidde af trådløst netværk (WiFi) 

http://go.tdc.dk/maugo

Det er korrekt, at det ikke er optimalt til at du bruger trådløs til dit TV. Men jeg har her lavet en google søgning for dig alligevel. I den kommer der resultater på nogle af alle de løsninger, som findes og som virker udmærket. De fleste spille konsoller, Apple TV osv osv:

http://go.tdc.dk/omfyw  

Jeg laver samme søgning, men indsætter ordet "Konsol" i søgningen:

http://go.tdc.dk/udnjf 

Bemærk, at dette ikke må opfattes som en anbefaling af de resultater som fremkommer Glad humørikon

Håber ikke jeg helt har misforstået dig?
Skriv gerne igen, om det hjælper dig?

Hilsen 

Omdømme 1

Hej Patrick.

Ja.... Det var mobilt bredbånd jeg havde i tankerne :-)

Jeg har trådløst netværk hjemme, men takker alligevel udybende svar og links.

Det var kun for at kunne få en hurtigere forbindelse, jeg forspurgte om det kunne være en løsning med det trådløse / mobilt bredbånd. Jeg bor et uheldigt sted (2770) hvor TDC ikke kan levere en ordentlig hastighed.... har mellem 7-9 Mbit og det er ikke noget særlig imponerende her i 2013 Ligeglad humørikon

Det bevirker bla. at jeg ikke kan få HD pakken, da jeg også har 1 ekstra tv.

forsat god dag / aften.

vh. olse

Det er simpelhen ikke korrekt det du skriver. Vi har TDC bredbånd med granteret hastighed på  20mbit.
Men hver eneste gang jeg kører en hastighedstest, bliver jeg noget slukøret og egentlig også gal i skralden,Gal humørikon fordi vores upload svinger i mellen 0.76 - 0. 85 og vores download svinger imellem 12 - 13 mbit. 
Jeg har fulgt forskrifterne om, hvordan hastighedstesten udføres korret og har fulgt denne vejledning 100% korrekt. -Og som det fremgår af ovenstående omkring hastighed hos mig, får jeg ikke leveret den  garanterede hastighed. .Fratrækker jeg de 15% , som omtales Jfr. Tdc egen hjemmeside om hastigheds garanti og som  forsvinder ud i den blå luft, burde jeg som minimum modtage 17 mbit og ikke de 12 - 13 mbit.

Hvordan har TDC tænkt sig at kompencere mig Økonomisk for de manglende Mbit ?  

Jfr. Tdc egen hjemmeside om hastigheds garanti kan læses følgende
"

Gældende hastigheder for forbindelser oprettet efter 18.02.13

Når du bruger internettet, så vil en del af din bredbåndshastighed blive anvendt til informationer, der ikke umiddelbart er synlige. Dette kaldes overhead, og overhead kan udgøre op til 15% af din båndbredde.

Herunder kan du læse hvilket resultat, du kan forvente, hvis hastighedstesten udføres mest retvisende. For at være sikker på at testen udføres mest retvisende, kan du læse denne artikel:Hvordan får jeg det mest korrekte resultat?

Bemærk, at de garanterede hastigheder er et udtryk for hastigheden mellem vores central og dit modem. Det vil påvirke den målte hastighed, hvis din opkobling til internettet sker via trådløs forbindelse, og/eller hvis du har programmer kørende som benytter internettrafik på din PC eller andre enheder (Smartphones, tablets, TV, spilkonsoller). 

Produkt Garanteret minimumhastighed(Download | Upload) 
HomeDuo / TDC Bredbånd* 20 Mbit/s | 2 Mbit/s

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej helleduseda

Det her er en lidt gammel tråd, du har skrevet i. Jeg er lidt i tvivl om, hvem du skriver til, men oplever du et problem, som du gerne vil have hjælp til her på forum, er det en god idé at oprette din egen tråd.

Hvis jeg skal svare på det, du skriver, så vil jeg foreslå dig at hive fat i vores hotline. Hvis alt er udført korrekt, så skulle hastigheden også være korrekt, når du tester det. Hvordan du kontakter os, kan du se her: http://kundeservice.tdc.dk/kontakt

/Stefan

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P