Hastighed 20/2

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har hastighed 20/2 men har aldrig oplevet at den var over 10/2 hvad skyltes det og hvorfor leverer TDC ikke hvad man betaler for, skal man skifte leverandør for at få hvad man betaler for.

4 Kommentarer

Omdømme 1
Hej

Hvis du betaler for 20/2, så ville jeg tage kontakt til kundeservice, det kan sagtens være du betaler for meget.

TDC kan kun levere 20/2 garanteret til 45% befolkningen, du kunne jo sagtens være en del af de 65% der ikke kan, men det kan kun kundeservice fortælle dig.

Med venlig hilsen

aaaaaaaahhhhh den der med de kun kan levere 20/2 er ikke rigtig pt har vi flere forbindelser adsl2+ 20/2 den de fleste har med bor man tæt på cental/fremskudt Dslam er der Vdsl op til 50/10 ud over det har vi pair bonding til kunder der har lave hastigheder på adsl2 linjer og vdsl linjer

tror det er en flex linje du har pga din kabel dæmpning  som hedder 8/2 - 20/2 så vil svinge mellem disse hastigheder

og er sikkert det du betaler for 

Har samme issue. Jeg har Trio og blev specielt opmærksom på det da jeg fik HDTV til 19 kr om måneden og endnu mere da jeg skifte fra den sorte til den hvide router. Det er TV-boks som spiser båndbredde helt vildt. Prøv at slukke den og mål så hastigheden. Jeg går fra 12500 til 1.5 Mbit.

Altså 12.5 til 1.5 Mbit.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P