Spørgsmål

Google Home Nedlægger routeren

Hej, vi hr lige købt 3 google home devices, vi har bestilt 2 mere, 6 philips hue, samt flere smart home devices.
Hverdag går vores internet ned, og vi skal genstarte routeren ved at trække strømmen ud. hvis jeg slukker for de 3 google home devices. saa virker internettet uden problem

google home kommer officielt til DK slut december. og flere vil efterfølgende købe udstyret formoder jeg.

se lign. incident reportet:
https://www.cnet.com/how-to/how-to-keep-google-home-chromecast-from-killing-your-wi-fi/

jeg har en netgear AC1600

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Bruger du en Netgear C6250 eller en R6250? Hvis du har en Netgear R6250 router med en YouSee router som modem, så er det jo ikke et YouSee problem mere. Det en gammel router du har i begge tilfælde, og den spiller måske ikke så godt sammen med nyt som Google Home. Kender intet til Google home, men jeg ville nok forsøge uden R6250, hvis det er muligt. Bruger du en C6250 kunne du måske prøve den i "bridge mode" og lade Google Home overtage. Mit indtryk er Google hurtigt kommer med opdateringer, men det sker måske ikke, hvis du sidder med gammelt udstyr ved siden af Google Home. Hvis du bruger R6250 vil der måske være en opdatering af softwaren du mangler.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)