Google Fiber (drilleri)

• Deltager
  • 7 kommentarer
Ville lige dele denne:

https://fiber.google.com/about/

$70 (kr. 390) om måneden for 1 Gb fiber - hvad er chancerne mon for, at vi nogensinde får noget lignende i DK? Humørikon med tunge

Til sammenligning: HomeDuo Fiber 50/10 Mbit koster kr. 399...

/Thomas

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Spørgsmålet er da godt nok....

Men man skal huske at i USA er der en del områder, hvor man kan nå ud til dobbelt så mange som der bor i hele Danmark, på et areal der er mindre end Ærø. Og så er det jo nemt nok at få økonomi i det. Sidst jeg så en opgørelse, var det 80% af USA der max. kunne få 128 Kbit ADSL. 15% kunne slet ikke få ADSL. Og det var der kun sporadiske udbygnigsplaner på...... Det er ligesom prisen når man har nogle hundrede kilometer til den nærmeste by :-)

Vh

Peter

Min datter og svigersøn er lige kommet hjem fra en ferie på en måned i USA.

Efter hvad de fortæller tror jeg ikke vi skal misunde deres elektrititet og internetforhold. Når de fortalte amerikanerne at i Danmark er det kun et spørgsmål om at logge sig på nettet, stod de med åben mund og var helt uforstående.

De kørte rundt i en autocamper, og forsøgte at finde steder, hvor de kunne logge på netet.

tre - fire gange, på hele måneden var de heldige, at kommen igennem med en mail.

Hej Zoom,

TDC Home Duo Fiber 50/10mbit, kan du opgradere til 50/50mbit for ekstra 200kr, så kan du samligne 50/50mbit i danmark til 599kr og 1GB i kansas for 390kr

Pris per mbit

GOOGLE: 0,39kr

TDC: 12kr

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Zoom

Rigtig god tur til enten - Kansas, USA - Provo, USA - Austin, USA Meget glad humørikon

Personligt syntes jeg det er meget at ofre for lidt billigere internet. Jeg har selv boet i USA og har familie der. AT&T's forretningsmetoder gør TDC til et lille forsigtigt lam. Huskat, i starten, kunne du ikke få en iPhone, uden at sælge din sjæl til AT&T. 

Nu er det - som du selv udtrykker det - godmodigt drilleri. Finno, tilladt og tak, vi skal kunne skubbe lidt til hinanden. 

Lige nu sidder jeg og overvejer om jeg skal finde 50 steder, hvor fiber, eller blot ADSL koster det dobbelte af i Danmark. Kan fortælle dig, at jeg var i Egypten forrige jul. Der havde de skam en "ADSL" forbindelse. Nu booker man  jo "All inkl." sådanne steder, men internet var IKKE inkl.! Det store resort havde en 2 mb forbindelse, til deling mellem de 12.000 gæster som kunne bo der. De havde åben i intervaller for gangene, så der var lidt tilbage. Kostede 25 kroner i timen for at logge sig på trådløst - også kunne du måske sende en mail, hvis du var heldig. Jeg undersøgte et egyptisk sim nummer til de 14 dage. Så kunne jeg smide det i min iPhone, havde fundet ud af at deres 3G netværk var lynhurtigt. Men det er også forbrugsafregnet og der koster det 27 kroner pr mb. Billigere end de 130 kroner pr mb, når man roamer!!

Så ferien blev brugt på snorkling, ikke facebook, hvilket jo er sundt nok Humørikon griner højt

Tak for heads up på denne - jeg vil overveje om jeg skal flytte til Austin Texas i USA, for at få lidt billigere internet hos Google  Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)