Gammelt abonnement vs nyt abonnement


Hej TDC-brugere!

Vi står i min familie i den situation at vi synes vores bredbånd er for langsomt til vores forbrug. Vi ville gerne ændre vores abonnement, og ville derfor tjekke hvad vi havde her på tdc.dk, men vi kan ikke komme ind til "mine abonnementer", fordi vores kunde nr. er "forældet". Så det vil vi meget gerne have hjælp til.

Desuden er vi "kommet til" at bestille en ny bredbåndspakke med 40/10 mbit hastighed, og ville derfor høre om det gamle abonnement kommer til at have nogen betydning for det nye, om vi skal afmelde det gamle eller hvad.

Til sidst vil vi spørge om det kommer til at få betydning, at vi er logget ind som person X, men har bestilt bredbånds pakken i person Y's navn, men stadigvæk er på samme TDC.dk log in?

Håber på hurtige og fyldest gørende svar fra jer derude!

M.v.h.

De fortvivlede kunder

På forhånd tak.

1 Kommentar

BUMP

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)