Spørgsmål

Gæsteadgang HomeBoxTrio

Badge
Har forsøgt at sætte adgang op til mit WiFi 2.4GHz Gæstenetværk, men uanset opsætning viser den NED og ikke som ønsket OP og dermed aktiv under aktiveret Basis Fanen. Er denne funktion ikke aktiveret og/eller blokeret hos YouSee eller mangler jeg en oplysning til opsætningen?
Palle E.

11 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej Palle

Du mangler et svar - det laver vi lige lidt om på.

Jeg må indrømme, at jeg ikke er helt sikker på, hvad det er, du tænker på her, så jeg håber du kan uddybe det lidt. Vedhæft evt. et billede af det, hvis det er. Det kan nogen gange beskrive det bedre. :) Så kan det være, der sidder en med en god idé.

Stefan, YouSee Forum Team
Badge
Hej Stefan,

Tak for dit svar og bemærkninger

Vedhæfter lige et klip så det er mere tydeligt hvad jeg mener

Når konto status viser NED er den IKKE aktiv og jeg ved ikke hvordan jeg får den konfigureret til at vis OP=AKTIV konto

Vh
Palle E
Omdømme 7
Badge +7
Har du prøvet med f.eks. "gaester" i stedet for "gæster"?
Badge
Ja og andre alternativer men forskellen er ens, det virker bare ikke @All
Omdømme 3
Badge
Hos mig kommer op først frem når jeg har tasted adgangskode og trykket gem.
Husk store og små bogstaver og tal!
Det kan godt vare lidt med at gemme.
mvh
Ole
Badge
Ja alt er tjekket og husket
Omdømme 3
Badge
Bruger du boksens oprindelige SSID? Den som står under bunden. Hos mig virker det ikke med den selvvalgte.
mvvh
Ole
Badge
Ja både og men det ændre intet. Køre på igen i morgen og tak for kommentarer og forslag

Mvh
Palle
Omdømme 5
Badge +5
Hej Palle

Fik du afklaring her egentlig? :) Hvad endte det med?
Badge
Hej Kasper,

Nej fik det aldrig til at fungerer og har nu opgivet at bruge mere tid på dette og lukker gæster ind via normal procedure som køre upåklageligt

Mvh,
Palle E
Omdømme 5
Badge +5
Hej Palle

Okay, det er heller ikke noget som er kendt som værende en generel fejl herinde fra.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)