Svar

fsdiag.7z fil

Badge
  • Deltager
  • 4 kommentarer
F-Secure har dannet en fsdiag.7z fil på mit Windows 7 skrivebord. Hvad kan jeg bruge den til?
icon

Bedste svar af Radiomanden 16 januar 2018, 17:36

Der står dette på F Secure hjemmeside.

If you have technical problems with your security product, our customer support may ask you to create and send an FSDIAG file to our technical support. The file contains information that can be used for troubleshooting and solving problems specific to your computer.

Dansk oversættelse.

Hvis du har tekniske problemer med sikkerhedsproduktet, kan vores kundesupport bede dig oprette og sende en FSDIAG-fil til vores tekniske support. Filen indeholder oplysninger, der kan bruges til fejlfinding og afhjælpning af problemer, som er specifikke for din computer

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der står dette på F Secure hjemmeside.

If you have technical problems with your security product, our customer support may ask you to create and send an FSDIAG file to our technical support. The file contains information that can be used for troubleshooting and solving problems specific to your computer.

Dansk oversættelse.

Hvis du har tekniske problemer med sikkerhedsproduktet, kan vores kundesupport bede dig oprette og sende en FSDIAG-fil til vores tekniske support. Filen indeholder oplysninger, der kan bruges til fejlfinding og afhjælpning af problemer, som er specifikke for din computer
Omdømme 5
Badge +7
Hej arnen

Jeg har markeret Radiomandens svar som bedste svar, da han har været inde at finde svaret :)
Badge
Jeg kendte egentlig godt tekstens på F secures hjemmeside, men jeg kunne nu godt tænke mig at få oplyst, hvorledes jeg melder til F-secure, at jeg har et problem.
Badge
Jeg kan lige så godt lukke denne.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)