Fra nr 3 til nr 3 i support telefonkøen på 38 min

• Deltager
  • 1 kommentar
Jeg har som tidligere skrevet problemer med min bredbåndsforbindelse. Jeg har efter selv at have prøvet at afhjælpe efter TDC's anvisninger bidt i det sure æble og ringet til supporttelefonen. Og jeg må sige, at det ER en småsur oplevelse at ringe til Danmarks mest erfarne og traditionsrige teleoperatør, som har patent på bredbåndsnettet her i landet.

Første opringning, hvor jeg taster mig igennem til den rigtige afdeling OG indtaster mit EM-nr får jeg ret hurtigt at vide, at der er mange der ringer, og at TDC ikke kan håndtere det - så jeg må ringe op igen senere! Ikke forstået!? Er det ikke Danmarks første og største teleoperatør, jeg har ringet til??

Men ok, det gør jeg så - ringer op lidt senere - og gentager proceduren med først at taste mig igennem til den rigtige afdeling, indtaste mit EM-nr og SÅ kommer jeg sørme ind i køen og er kun nr. 3, og kan ovenikøbet høre musik, skønt :-)

Desværre bliver jeg ved med at være nr 3 i køen længe, meget længe! Men efter ca. 20 min sker der noget....yes! "Du er nu nr. 25 i køen..." No, det kan ikke være rigtigt - sagde hun det, den søde dame?? Jeg venter spændt til næste gang, jeg hører "Nummerdamen"....nu kommer hun igen..."Du er nu nummer...5 i køen" Ok, det var da bedre end nr 25 - men alligevel...der er gået ca. 25 minutter, og jeg er gået fra nr. 3 til at være nr. 5. Hmmmm...

Mens jeg er ude med skraldespanden sker der noget igen....JA, jeg er nr. 4 nu :-) Der er held ved det skrald. Jeg spørger min søde kone, om ikke vi har noget mere skrald - og det har vi heldigvis på badeværelset. Hun bliver overrasket over min pludselige tjenesteiver på det område og spørger, om jeg har det ok. Det har jeg jo, bortset fra at jeg begynder at blive lidt utålmodig efter den gode halve times ventetid, vi er ved at være oppe.

Jeg stryger ud til skraldespanden med den lille pose fra badeværelset, men lidt har også ret i denne sammenhæng!! Jeg "Venter en omgang" mere med Shaka Loveless (har opdaget helt nye sider af den tekst nu efter at have hørt den et antal gange, som jeg ikke kan definere, men det er næppe mindre end 10.

Vi har ikke mere skrald, så jeg må finde på noget andet, mens jeg venter. Idéen er oplagt, jeg skriver et indlæg i TDC Forum "stedet hvor man får hjælp eller hjælper andre" - og hvor mange TDC ansatte læser med. Tror egentlig ikke helt, man hos TDC er klar over, hvilken betydning det har, at de gør det så svært at få hjælp, når en "livsvigtig" forsyningslinie til hjemmet (og min arbejdsplads som freelancer) svigter.

Mens jeg skriver, sker der noget fantastisk!!!

Efter 38 minutters ventetid er jeg endelig blevet nr 3 i køen - igen. Og dermed tilbage ved udgangspunktet, hvor jeg startede for 38 minutter siden. Herligt :-) Og nu starter Shaka Loveless igen med sin "Tomgang". Jeg har aldrig været mere enig med Shaka end i netop dette øjeblik!

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej JanGK.kan godt forstå dig!men i de sidste dage har denne bjælke værer synlig.Kontakt Kontakt:Vi har mange der ringer til os i øjeblikket, og ventetiden er derfor i visse perioder længere end normalt. Vi beklager.

JanGK skrev:

Idéen er oplagt, jeg skriver et indlæg i TDC Forum "stedet hvor man får hjælp eller hjælper andre" - og hvor mange TDC ansatte læser med. Tror egentlig ikke helt, man hos TDC er klar over, hvilken betydning det har, at de gør det så svært at få hjælp, når en "livsvigtig" forsyningslinie til hjemmet (og min arbejdsplads som freelancer) svigter.

Hej JanGK

Jeg ville helt sikker også blive lidt utålmodig. Jeg ved bare ikke om jeg ville kunne skrive det lige så humoristisk som du er sluppet afsted med. Jeg hæfter mig især ved din sidste linie, hvor du fortæller at det er din arbejdsplads.  Ville det hjælpe hvis du fik en erhverslinie? ikke fordi jeg har forstand på det, men hvis det er din arbejdsplad, er det jo vigtigt at det fungerer eller at du i det mindste får hurtig hjælp. 

Har du ventet så længe på trods af at du har udvidet service, så er det dobbelt frustrende.  Hvis ikke du har udvidet service, er det måske noget du bør overveje.  

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_tel_tlv_sa

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P