fotostream icloud

• Guide
  • 26 kommentarer
Er der nogen der kender dette problem?

Har fået ny router 5G-netværk med kabel til min PC (Windows 8.1)

Min Ipad kan fint køre på dette netværk, men min Iphone (Iphone 4) kan kun køre på 2.4 G netværk.

Efter jeg har fået ny router kommer mine billeder fra Iphone IKKE over på min PC.

Billeder taget med Iphone kommer fint over på Ipad og omvendt.

Har talt med Apple, men det løste ikke problemet.

Nogen der har gode forslag til at løse problmet?

p.f.t. Muddi

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Muddi

Jeg tror det er et kendt problem. En simpel søgning på Google efter "Windows 8.1 and iCloud photostream not syncing" (Uden anførselstegn) kom der masser af resultater frem. Jeg har ikke nogen I-devices, men prøv at se denne vejledning

http://www.tinkertry.com/fix-the-issue-where-you-upgrade-to-windows-8-1-then-your-photo-stream-stops-updating/

Eller denne:

https://discussions.apple.com/thread/5625840

Hilsen

Brian

Hej Brian.

Tak for svarmulighederne, men kan ikke få noget af det til at virke - beklage.

Er din iPhone på wifi? 

Måske overfører den kun når den er på wifi!

Men ellers tror jeg ikke, at det har noget at gøre med din netværksopsætning, det er istedet dine indstillinger for iCloud, og Fotostream du skal kigge efter.

Mvh Kristoffer

Gundorph

Hej Kristoffer.

Ja, min IPhone er altid på WiFi.

Jeg har "løst" problemet ved at slå ICloud fra fra, og derefter slå det til igen.

På denne måde kommer mine billeder fra både IPhone og IPad over på min PC (i skyen)

Dette kan jeg godt leve med, men det er irriterende.

Prøver endnu engang at kontakte Apple, for at høre hvad de mener. Har før haft fat i dem, og det skete der ingenting ved, udover at jeg havde en seniormedarbejder i røret i 1½ time Meget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)