Forkert pris på abonnment


HejJeg har haft kontaktet Jer pr. telefon i dag vedr. prisen på mit bredbåndsabonnement - I har i flere måneder reklameret med en pris for 20/2 mbit på kr. 255,- pr. måned, men har opkrævet mig kr. 279,- i samme periode, og på den seneste faktura opkræver I fortsat kr. 279,- pr. måned for oktober-december. Kan det virkelig være rigtigt, at I ikke retter prisen til automatisk? Kan det desuden være rigtigt, at I efter min henvendelse ikke vil regulere prisen med tilbagevirkende kraft? Og endelig vil jeg gerne vide, om det kan være rigtigt, at det nu skal koste mig kr. 99,- (for ændring af abonnement) at få rettet prisen til kr. 255,- fremadrettet?

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Lbeider

Dette her er et Bruger forrum. Bruger hjælper bruger. For at få svar på dine spørgsmål, bliver du nødt til at kontakte TDC kundeservice på telefon. Vi har ikke adgang til data på din konto, da det som skrevet er et kundeforum.

Venlig Hilsen

Brian

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)