Forbindelse går i et 10 sekunder og kommer tilbage.

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hejsa

Jeg har siden sidste uge haft problemer med mit bredbånd. Jeg bruger et ethernet-kabel fra min homebox til computeren, men dog bliver jeg smidt af forbindelsen i et kort øjeblik. Det sker omkring 5-6 gange om dagen med cirka 1 times mellemrum eller noget. 

Er der andre der oplever dette? .. Har prøvet at nulstille og genstarte men intet har hjulpet... Noget i kan hjælpe med?

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej AkselS.

Jeg har væet ude for det samme for nogen år siden. TDC lavede en overvågning af min linje, og her kunne de se at der var noget galt med min linje, og meddelte mig at jeg skulle have Teknikker på. Der kom en og lavede linjen. Det var indgangskassen uden på huset der var skadet, og siden har det været stabil. Moralen må være at fejlmelde linjen til TDC. De har mulighederne for at se hvad der sker når du bliver smidt af. Men først ville jeg lige prøve med et andet netværkslabel, hvis du har mulighed for det, for at være helt sikker på at det er din linje. Evt. Efterse det eksisterende netværkskabel for skader, skarpe knæk, osv.

Venlig Hilsen

Brian

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)