Forældrekontrol og tidsbegrænsning på Homebox.

Jeg skulle mene at have godt styr på kontrolpanelet i Homeboxen via computer, dog driller det lidt med at lave begrænsninger på tiden online.
Jeg har været i tvivl om skemaerne viste klokkeslæt eller antal timer online, så jeg har forsøgt begge metoder.
Dog driller det en hel del, for hvis jeg sætter tiden til at være eks. 4 timer på 2 af vores enheder, så kan vi faktisk ikke komme online med alle vores enheder. Og dette er uanset om den opsatte tid ikke engang er startet, og selvom det kun drejer sig om 2 enheder, så er homeboksen lukket for alle enheder i husstanden. Også tvboksene.
Er der nogen metoder som kan anbefales og som bare virker upåklageligt.
Jeg vil gerne have lavet begrænset spilletid i et bestemt antal timer, og forskelligt hver dag, så ungernes ps4 og onlinetid bliver begrænset på de forskellige enheder.

3 Kommentarer

I den øverste del af vindue "Planlægning af styring af internetadgang" er der et vindue der hedder "Vælg", har du valgt enheden (jeg skal jo spørge)?
Ligeledes hvis du vælger "Alle enheder" er der så noget med rødt i oversigt.

(unskyld hvis jeg skriver noget som overhoverhovedet ikke har noget med din situation at gøre)
Enhederne er valgt, og det tidsbegrænsningerne fremgår også efter logout. Ja, og dagene efter hvor man logger ind igen.
Det hele syntes at stå som det skal være, med begrænsning og de rigtige enheder. Men der bliver ikke lukket ned for adgangene....
Dvs. at vores samlede enheder bliver på nuværende tidspunkt ikke lukket ned, men heller ikke de bestilte begrænsninger træder i kraft...
Omdømme 7
Badge +7
Jeg synes at kunne huske, at man skulle lægge det ind som 2 begrænsninger. 1 op til 24 og 1 efter 24. Prøv at søge via Google i dette forum. Søgefunktion i dette forum viser desværre ikke alt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)