Svar

Flytte mails til undermapper

Jeg er pludselig ude af stand til at flytte mails fra indbakken til en bestemt undermappe. Efter (det forgæves forsøg på) flyt er mailen totalt væk - ikke engang i npapirkurven. Hvad er forklaringen ?

vh  Klaus G

icon

Bedste svar af Martin12 7 oktober 2010, 11:06

Dette Mit TDC Login, er vi nødt til at fejlmelde.

Hvis du sender en PM (Privat meddelelse) til mig, med brugernavn, password og hvilken undermappe det drejer sig om, så vil jeg få den fejlmeldt.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej testpilot1

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

For at kunne hjælpe med dit problem, er jeg nødt til at have nogle flere oplysninger. Sker fejlen på webmail eller i en mailklient som f.eks. Outlook.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Tak for den hurtige reaktion. Fejlen sker på webmail og alene til en bestemt mappe ?????

vh  Klaus

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Dette Mit TDC Login, er vi nødt til at fejlmelde.

Hvis du sender en PM (Privat meddelelse) til mig, med brugernavn, password og hvilken undermappe det drejer sig om, så vil jeg få den fejlmeldt.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

jeg kan ikke flytte mails fra indbakken til nogle af undermapperne. brugernavn oleelo, mail mailto:oleelo@c.dk

På min alm. PC kan jeg uden problemer flytte mails fra indbakken til undermapper. På min I-pad kan det ikke lade sig gøre. Hvorfor ikke ?
Vh
Kai
Er der ingen, der kan hjælpe mig ?

Vh
Kai
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ellingen har modtaget fra andre medlemmer.

Njo.... det er der jo nok.... Men de læser nok ikke med her :-)

Begrænsningen ligger i operativsystemerne, der gør at tablets ikke kan overholde standarder - og ikke mindst defacto standarder - for hvordan hjemmesider opfører sig.

Så enten må vi vente på at oprativsystemerne i tablets bliver bedre, eller også må man vente på at hjemmesider bliver programmeret om. Det sidste er dog mindre sandsynlig, da de jo overholder de standarder der findes.

Så vejen frem er bedre operativsystemer.... Indtil videre kan du forsøge dig med alternetive browsere. Chrome til I-pad er noget mere robust end den indbyggede browser - men jeg giver i hvert tilfælde ingen garantier. :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)