Flytning

Den gik nok ikke i netto.

jeg bor på landet nu og har super velfungerende bredbånd med tdc home duo.

Men skal i næste måned flytte ind til den lille storby (Odense c)

havde for en uge siden bestilt flytning af telefon og bredbånd.

Stor var min overraskelse da jeg igår modtog en sms fra etc. om at jeg skulle kontakte dem omkring flytningen.

Jeg ringede til salg og support, og fik oplyst at de på min nye adresse midt i landets 3 største by ikke kunne bibeholde min nuværende garanti på 20 m bit men kun kunne love 1,8 m bit. men selvfølgelig til hamme pris.

tænk hvis netto fra den ene dag til den anden kom en deciliter mælk i kartonen istedet for en liter, men til samme pris. det ville kunderne nok ikke finde sig i ret længe.

Men venlig hilsen en tidligere tilfreds tdc kunde igennem 25 år, og fra i næste måned kunde hos nyt selskab der kunne levere 10 m bit gennem tdc´s kabler dog til halv pris

1 Kommentar

Hej Hugohej,

Tak for dit indlæg.

Jeg kan godt forstå at det virker lidt underligt, at ved flytning til en storeby kan betyde mindre hastighed. Vi i TDC arbejder hele tiden på at forbedre hastighederne, de steder hvor vi endnu ikke kan levere en høj hastighed.

Det er korrekt at i vores "gamle" bredbånds pakker, hed hastigheden op til 20 Mbit.

Men i stedet for at fortælle vores kunder hvad hastigheden er op til, er vi nu begyndt at fortælle hvad vores kunder er garanteret.

Du kan altid kontakte vores kundeservice for at få tjekket, hvad vi forventer at kan levere på en adresse.

Hilsen

Betine

TDC Kundeservice

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8