Fibernet hastigheder

Det er nu flere år siden TDC overtog og smarede alle fordelene ved at have Fibernet. Ikke nok med at de forlanger man skal have både TV og Fibernet hos samme udbyder, så sjofler de totalt de mange eksisterende abonenter ved ikke at gøre noget ved hastighederne. Jeg gik fra et 100/100 abonnement hos Jaynet til 299,- om måneden og den store TV pakke hos Dansk Bredhånds TV for 329,- til 50/10 + mellem pakke hos TDC for 549,-.

Det som virkelig gør mig vred er at de tilsyneladende er fløjtende ligeglade med os på fibernet. De har kun malket os kunder siden overtagelsen og ikke udviklet/reguleret noget til os. Hos Waoo koster en 90/90 linje eksempelvis i dag 179 om måneden og du kan vælge helt op til 500/500 for 999,- om måneden, men TDC har sat så høj en fiberleje pris til Waoo hvis de vil vise TV at det ikke hænger sammen for dem. Så kunne man jo selvfølgelig bare tage 500/500 linjen hos Waoo, men så vil TDC ikke længere have dig som TV kunde og så ryger du ud i en bokser løsninge eller lignende og det er jo helt sort når man nuhar fiber.

Det vil klæde jer snart at løfte sløret for hvilke planer i har på området (om nogen overhovedet) - nu har vi ventet i mere end 2 år uden en eneste nyhed.

Stram op!

3 Kommentarer

Hej Hammock

Der er udbydere på TDC's fibernet med konkurrence-dygtige priser. TDC går absolut ikke forrest med hurtigt bredbånd og jeg ville personligt søge væk fra TDC, hvis det var min priotering. 

Det er ærgeligt med TV-signalet fra TDC, at man ikke 'kun' kan vælge dette. Det kan være det kommer i fremtiden.

Gigabit.dk har f.eks. nogle rigtig gode priser på 1000/1000 mbit/s, og de leverer på TDC's fibernet.

Med venlig hilsen.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alexsus har modtaget fra andre medlemmer.

De 90/90 hos waoo til 179 er kun de første 6 måneder der efter koster det 399kr, står med småt... så da det ikke er en permanent pris er det jo ikke helt fair at sammenligne, selv om 90/90 til 399 ville jeg godt betale for...
Det er lige sådan jeg også har det med at have TDC fibernet.

Før havde jeg WAOO og kunne  vælge mellen ca. 6 andre.

Men så købte TDC. fibernettet og vi kunne ikke vælge andre.

Det betød dårliger forbindelse og jeg skal betale 200 kr for at have samme upload hastighed som download hastighed. Den hedder 50/10 mbit men jeg får da 50/50 mbit men før havde jeg 100/100 mbit.

Endvidere blev TV signalet også dårligere og jeg snakkede med en WAOO medarbejder som fortalte at TDC. sender tvsignalet med en lavere framerate end WAOO som så gør billedet mere grynet.

Gal mand

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P