Fiber i Hvidovre. TDC modsiger sig selv

Jeg har nu de sidste 14 dage forsøgt at få at vide af TDC om jeg kan få fiber ind til mit hus.

Den ene dag siger de ja og den næste nej.

Jeg fik den ene dag at vide at det stod i deres system at der var under 30 meter til mit hus, så det burde ikke være noget problem. Den næste dag får jeg så besked at det ikke kan lade sig gøre da der er for langt.

Jeg ringer igen og får at vide at det godt kan lade sig gøre, men prisen kan de kun give mig hvis jeg bestiller fiber. Grunden til dette, skulle væe at der så bliver arrangeret at der er en der skal ud og grave og de derfor kan give mig den korrekte pris. Det gør jeg så (bestiller fiber) og næste dag får jeg så en mail hvori der står at de ikke kan levere fiber, da der slet ikke er fiber i mit område.

Er det ikke fiber der er i de grå skabe ude ved vejen som blev sat op af DONG og som er mærket med et 'T' ? Sådan nogle står der nemlig flere af nede af vejen hvor jeg bor.

Nu kunne jeg så godt tænke mig at TDC tog sig sammen og fandt ud af hvad de vil melde udnår jeg ringer til dem.

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg ved desværre ikke om det T betyder fiber, men hvis det er DONG der har sat skabene op, så skal du nok kontakte DONG for at få at vide om de har fiber i skabene, og for at få fiber fra de skabe. Glad humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alexsus har modtaget fra andre medlemmer.

TDC har købt DONGs fiber netværk så det hjælper ikke at ringe til DONG de vil bare sige at man skal kontakte TDC...

Kig i denne liste om din adresse er på den, er den det så er der under 30 meter fra dit hus til en fiber ledning og så kan de godt levere fiber

https://wholesale.tdc.dk/Produkter/whitelist2_green_20140403.xlsx
Hej Alex

Jeg ved ikke hvor du har dette dokument fra.

Men sagen er at TDC vedbliver med at fortælle at der slet ikke er fiber i mit område så jeg ikke kan få fiber.

Om 2 måneder er der så bare en kunde mindre i TDC.

De siger så også at jeg kun kan få 16/2 Mbit på min ADSL, mens Telenor siger at de ikke har problemer med at levere 50/10 på mit eksisterende kobberkabel.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alexsus har modtaget fra andre medlemmer.

hvis Telenor kan garantere at de kan levere 50/10 så ville jeg da bare skifte til dem med det samme... Så kan TDC lære det... Glad humørikon
Hej

Jeg havde samme tovtrækkeri med tdc, inden jeg fik fiber for knap to år siden, først tilbød tdc det selv til mig, og jeg kunne få oprettelsen for 800 kr, så det valgte jeg at sige ja til.

Var inde i tdc butikken i rødovre og oprette mig, så skete der intet i 2 måneder, så tog jeg op i tdc butikken igen, for via telefonen kunne de ikke hjælpe mig, nu var der pludselig ingen fiber.

Så tog jeg ind i tdc butikken igen, her måtte jeg vente for at komme til at tale med en der vidste noget om det, og han måtte ringe til en højere oppe i systemet, jeg stod og hørte på samtalen, der var fiber ude i vejen , men tilslutningen var for lille, men jeg endte med at få det da butikschefen sagde til ham i den anden ende af røret, " jamen vi har jo selv tilbudt manden han kan få det, og nu siger du det ikke kan lade sig gøre".

Så blev han meget tavs i den anden ende, og sagde han måtte lige henvende sig højere oppe i systemet for at få et svar, efter 2 minutter vendte han tilbage med et ja.

Og så kom der endelig gang i sagerne, så træd dem over tæerne, hvis de selv har tilbudt det, det hjælper.

mvh mschumann

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P