Fiber hastighed og rabatter på fiber der ikke følger rabatter på kobber

• Deltager
  • 0 kommentarer
Øv

jeg vil starte med en lille bøvs til TDC..... 2 bøvser

1. Fiber hastigheden kunne uden de storeudfordringer øges, hvorfor sker dette ikke?

2. Hvorfor er det kun kobber netværket der får mulighed for at få gratis plus abonnement?

1. Det indirekte svar var en tekniker så sød at give mig. hun fortalte at TDC fremadrettet ikke ligger fiber ud til husstandende, men kun kobber. TDC's plan er at køre fibertil de lokale centraler og kobber derfra.

det er ikke i mit perspektivt fremtidssikret og igen ØV, jeg har ikke kobberledning fra TDC ind i mit hus.

så kommer næste spørgsmål. Men kære TDC i kunne da godt alligevel øge hastighederne for de kunder hvis net i overtog fra DONG...... jeg har da ingen intention om at skifte til kobber når nu hastigheden ligger så meget lavere end på min fiber.

2. Når i nu så laver kampangner hvor i eksempelvis giver jeres kobber kunder med home trio et gratis plus abonnement, hvorfor så ikke også tilbyde jeres fiber kunder dette? det forstår jeg simpelthen ikke det må igen være enstrategi om at få kørt fiberen ud på et sidespor.

Hvis jeg skifter til kobber, så bliver firmaet ikke TDC alene af den årsag at jeg vil føle at det var TDC der tvang mig væk fra Fiberen.

mvh

Jimi Claussen

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej JimiC

Jeg kunne se, at du manglede et svar.

Vores fiberprodukt er noget, vi kigger på, men jeg kan desværre ikke sige, hvornår der sker noget nyt på det område.

Som det er lige nu, tilbyder vi forskellige løsninger på fiber og kobber, men jeg vil ikke afvise, at vi laver om på det i fremtiden.

Men se lige at find en løsning på Fiber hometrio delen, da alle os der har betalt bredbånd og telefon af arbejdsgiver bliver overfaktureret big time, da i "ikke har IT løsningen" så jeg betaler 896,- for min tv del og arbejdsgiver 400,- for bredbånd/telefon, og som samlet skulle koste 849,- efter et år iflg jeres reklamer.

Det er IKKE ok !!!

Jeg har samme oplevelse. Jeg synes det er megafrækt at et identisk produkt skal bliver så meget dyrere bare fordi der skal sendes to emails i stedet for en.

Min arbejdsgiver er heldigvis fleksibel nok til at jeg har kunnet lave en aftale med dem om at de betaler hele festen, og så trækker mig i løn for de dele jeg selv skal betale. Det har TDC desværre også haft problemer med at finde ud af og har overfaktureret min arbejdsplads. Jeg har netop talt med dem i dag, hvor de har lovet at rette op på det. Det er dog ikke første gang de lover det, så jeg venter spændt på at se hvordan næste regning ser ud.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)