Fejlmelding?


  • Deltager
  • 0 kommentarer
Hvor kan man fejlmelde? Jeg har ledt, og ledt efter en e-mail/kontakt formular på www.tdc.dk uden held? Jeg har igennem lang tid haft en utrolig langsom internet forbindelse (typisk under 1MB), hvor jeg burde have 20.

What to do?

Mvh Glenn



2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Glenn

For at fejlmelde en linje, bliver du nødt til at ringe til TDC. Man kan ikke fejlmelde en linje på nettet.

For at finde nummeret, vælger du på forsiden (Tdc.dk) firkanten der hedder "Kontakt" (Lige neden under den øverste reklame, helt til højre) Derefter vælger du Bredbånd, og så fejlmelding. Her finder du telefonnummeret du skal ringe til.

Men hvis du kører trådløs (WiFi) er det en god ide at teste linjen ved at tilsluttet en computer med ledning, og køre hastighedstesten igen. Hvis linjen er lige så langsom her, så er det linjen. Ellers er det konfigurationen af din WiFi, f.eks. placeringen af din Homebox.

Hilsen

Brian

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Glenn.

Du kan tjekke din linie til Homeboksen her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/

Du skal bruge EM nummer eller telefonnummer.

Hvis der observeres fejl på din linie,vil den automatisk blive fejlmeldt.

Venlig hilsen
   Trumle.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)