Fejl på internet


Hej vores router og det hele lyser som det skal, men hverken min iPhone eller Mac kan finde netværket? Vi har prøvet at slukke og tænde op til flere gange og det virker stadig ikke?

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvilken router har du? Hvis du har fået en software opdatering eller har trykket på "reset" på router kan router slå tilbage til den standard netværks ID, den er født med. Prøv kablet at gå ind på din router eller adressen aktiver.mitwifi.dk Der er også være opstået megen trafik og støj på den kanal du bruger. Du kan skifte kanal på aktiver.mitwifi.dk

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Hej StefanRossen.

Kan andre enheder se dit netværk, og gå på? Hvis andre enheder kan se dit netværk, og gå på, så prøv at genstarte dine apple enheder. Jeg har desværre mange gange været ude for at apple produkter ikke kan komme på et WiFi netværk som andre kunne komme på uden problemer. I mange af tilfældene hjalp det ved at slukke Apple enheden, og tænde den igen. (Især I-enheder (Iphone, Pad osv.) er meger krælsen over hvilke wifi de vil have kontakt til. især hvis de har været tændt i lang tid, uden at være blevet slukket/genstartet.) Husk at en smartphone/Tablet, og det er uanset om det er en I-enhed, android, eller windows phone, kun er en computer, og det er altid en god ide at genstarte en computer jævnligt.

Hvis andre enheder heller ikke kan se dit netværk, så bliver du nødt til at kontakte Yousee her: http://yousee.dk/hjaelp_og_support/kontakt.aspx

Venlig Hilsen

Brian

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)