facebook på android gennem wifi

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej jeg kan ikke forstå hvorfor husets android telefoner ikke kan opdatere facebook app gennem wifi. andre apps virker fint på wifi, også facebook igennem browser på mobilen samt husets pcer.

Jeg har prøvet at skifte kanal på tdc router, gendannet router til fabriksindstillinger. fjernet firewall.

Vi har også prøvet at afinstallere facebook på telefonerne, ryddet cache. Hvis vi slår wifi fra på mobilerne virker app ok igennem mobil data.

Nogen der ved hvad der skal til for at få facebook app til at virke på vores android telefoner.

Med venlig hilsen Jørgen

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej jorgan

Jeg kan se, at du ikke har fået svar på dit spørgsmål.

Hvis alle andre apps fungerer, som de skal på wifi, så er det som udgangspunkt et tegn på, at der er noget med app'en, som ikke er, som det skal være.

Jeg følger lidt med i tråden her, og jeg håber, at der er nogle kloge brugere her på forum, som har en løsning på det.

/Stefan

Hej
Jeg ved det ikke men der er vel forskællige indstillingsmuligheder alt efter hvilken telefon det er??

På min Samsung galaxie s2 skal jeg gå i indstillinger - Klikk på Wi-Fi - Finde mit netværk blandt alle de andre - klikke på det og logge ind med min tilsendte kode. - Øverst er der en grå knap med et rundt lysere gråt O - Den skal jeg skubbe mod højre, så den bliver grøn.

Redigeret tilført:

Ovenstående er generelt adgang til Wi-Fi. Min facebook app kopler automatisk op på mit Wi-fi efter instalering, efter hvad jeg kan se mig ud af.. 

Halløjsa
Du ser ikke udtil at være den eneste med problemet.
Har måske nogle måder at fikse det på.
Nr.1
Slå IPv6 fra hos routeren
Nr.2
Slå WiFi fra og vent i ca. 1min.
Afinstaller appen
Genstart din telefon
Installer appen igen

Håber nogle af metoderne virker

Mvh. David

Besvar

• :D