F-Secure sikkerhedspakken - efter installation

• Deltager
  • 2 kommentarer
For 2 uger siden skiftede jeg fra Norton 360 til TDCs F-Secure sikkerhedspakke. Og jeg skal da godt nok lige love for jeg har fået problemer efterfølgende.

Afinstallation af Norton og installation af F-Secure er foregået efter bogen. F-Secure fik scannet mine pc og alt skulle her efter være i skønneste orden. Troede jeg: 

-Nu kan computeren ikke gå i dvale. Straks efter dvale tænder den igen.

-Google Chrome (browseren) laver pludselig mange fejl. Efter opstart kan jeg ikke skrive noget i browserens adressefelt, video i Chrome står i perioder og flimre og hopper eller hakker.

-Musens rullemenu fungere pludselig og uventet ikke og der er i alle programmer.

Jeg har talt med TDCsupport der ikke kan hjælpe og henviser til dette forum. F-Securesupport vil ikke hjælpe, da de siger det er et TDC tilpasset produkt.

Og så står jeg som betalende bruger med et produkt der laver en masse ravage.

Det er godt nok surt.

:-(

Gal humørikon

1 Kommentar

BigQ skrev:
For 2 uger siden skiftede jeg fra Norton 360 til TDCs F-Secure sikkerhedspakke. Og jeg skal da godt nok lige love for jeg har fået problemer efterfølgende.

Afinstallation af Norton og installation af F-Secure er foregået efter bogen. F-Secure fik scannet mine pc og alt skulle her efter være i skønneste orden. Troede jeg: 

-Nu kan computeren ikke gå i dvale. Straks efter dvale tænder den igen.

-Google Chrome (browseren) laver pludselig mange fejl. Efter opstart kan jeg ikke skrive noget i browserens adressefelt, video i Chrome står i perioder og flimre og hopper eller hakker.

-Musens rullemenu fungere pludselig og uventet ikke og der er i alle programmer.

Jeg har talt med TDCsupport der ikke kan hjælpe og henviser til dette forum. F-Securesupport vil ikke hjælpe, da de siger det er et TDC tilpasset produkt.

Og så står jeg som betalende bruger med et produkt der laver en masse ravage.

Det er godt nok surt.

:-(

Gal humørikon

Tog i går aftes konsekvensen og skiftede tilbage til Norton. Har i dag skrottet mit abonnement på TDC-sikkerhedspakken.

Og min PC? Den er oppe og køre igen og virker nu igen som den skal. Men hvad der er galt med F-Secure finder jeg ikke ud af. Nu kan det jo også være lige meget, men hvad med andre brugere?

For de knap 100 kr. jeg betaler mere for at have Norton 360 (til 3 computere) får jeg også backupprogram, Identitetsbeskyttelse, nøglesikkerhed, scanning af min Facebookside og onlinebackup (den sidste er dog lige lille nok til min billeddisk, men passer fint til den bærbare jeg bringer med rundt)

Men det er godt nok skuffende at opleve den manglende support på F-Secure.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)