emailkonto

• ahe
  • Deltager
  • 1 kommentar
Hej

I vores område bliver der snart lagt fibernet fra Energifyn. Hvis man skifter udbyder på bredbåndsforbindelsen er det så muligt at bibeholde sin emailkonto hos TDC. Mobiltelefoner og evt. mobilt bredbåndsabonnement  bibeholdes hos TDC.

Eller spurgt på en anden måde: Hvilket abonnement kræves hos TDC for at bibeholde ens emailkonto?

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej ahe.
For at du får et korrekt svar,skulle du kontakte TDC kundeservice,så ved du hvor du står!!
Hej ahe

Din mailadresse følger dit bredbånds abonement, og da du til den tid ikke længere har et bredbånd abonement hos TDC, vil du miste den hvis ikke du gør noget.

Hvis du ringer til TDC og siger det samme, som du har skrevet her, får du at vede at din mailbox hos dem, kan forsætte hvis du opretter et Netbasic aboonement til 49 kr. om måneden.  (Jeg går ud fra at din mailadresse er tilknyttet dit bredbånd og ikke dit mobile bredbånd.)

Det er ikke mit råd. Meget glad humørikon

Jeg syns du skal oprette en gmail hos Google, eller en Outlook hos Microsoft(førhen hotmail) allerede nu.  Når du har oprettet den, logger du på TDCs webmail. Finder indstillinger og klikker på ordet 'videresend'. Der skriver du din nye gmail/outlook-mailadresse.  

Alle mail der kommer ind på din tdc webmail, vil i 180 dage, blive videresent til din nye mailadresse, hvorefter din tdc webmail automatisk vil blive slettet.  Hvis du ringer til TDC og afmelder din mailadresse, vil den blive lukket /slette med det samme. (Det skete for en af mine venner) 

I de 180 dage skal du hvergang du modtager en mail på din nye adresse, kontakte dem der skriver til dig og fortælle dem din nye mailadresse, eller du kan sende din nye mailadresse til alle du kender, som en fællesmail.  Det gør du sådan her. 

Fordelen med at bruge Microsoft eller Google, er at du resten af livet har den samme mailadresse, selvom du skifter udbyder

Det kan jo også være at den nye udbyder tilbyder en mailadresse sammen med dit nyr bredbånd, men den har du også kun så længe du er i det selskab. 

Hej

Tak for svarene. Glad humørikon Kontakter nok kundeservice.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)