Spørgsmål

Elendig tv-boks. samt ikke virkende service.

Har installeret en tv-boks fra Yousee. Nettet med tilhørende router er samme sted fra. Men gud noget ubrugelig l...
Jeg har flere ugentlige problemer med tv-boksen, hvorfor jeg flere gange har kontaktet Yousee for hjælp. Og hver gang får jeg de samme svar. Restart det hele, sluk for boksen og genstart efter 1 min. m.m. Jeg har fået rigtig dårlig vejledning fra tid til anden. Og trods derfor ved fornyet kontakt. bliver der startet med: Du skal....bla-bla ALT DET ER PRØVET OP TIL MANGE GANGE. Hvordan får man Yousee til at sige det er noget l... de har sendt på markedet. ?? Normalt ville leverandøren give andre skylden. Men det går ikke her. Yousee er hovedleverandør. Til Yousee: Hvad gør i for at jeg ikke skal rive skidtet ud af vægge, og sende det hele tilbage til jer. ? Det er noget jeg betaler for. En vare som ikke dur. Hvad gør i ved det..?? ....:-( Derudover fortæller manualen til boksen samtidig at man kan nøjes med en fjernbetjening til tv-et, hvilket ikke kunne lade sig gøre. Ved henvendelse til Yousee vedr. dette blev der svaret at det ikke kunne lade sig gøre. Slut. Med et ordvalg som næsten sagde, at hvis du ikke forstod dette, var du heller ikke til at hjælpe.

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvilke problemer opleves.? Det er muligt med kun en Remote, Den til Humaxen kan tænde og slukke TVet, samt Lydstyrke, og Humaxen har CEC så den kan Tænde og slukke TVet, samt skifte til den HDMI hvor den er tilsluttet.
Jeg får på tvet bare pludselig den der grønne cirkel som kører og kører. Og ikke stopper igen, før hele skidtet bliver slukket. Så er der mulighed for opstart igen. Men ved opstart er det ikke samme program som ved lukning. Som regel program 1. OG, det er ikke en opdatering. Og det er nok heller fjernbetjeningen. Det er den som kom med boksen.
Omdømme 7
Badge +6
En genstart er løsningen indtil der kommer en opdatering med fejlretning, efter en genstart vil den start op på første programplads.
Der er genstartet op til mange gange. Rimeligt irriterende. Meget irritterende. Sågar til fabriksindstilling, hvor alt gemt forsvandt. Det er boks nr. 2 vi har. Og problemet fortsætter. Kommer rettelsen om 1 dag, eller kommer den om 1 år. ??? Er det kommet lidt tidligt ud på markedet, for at få økonomi til færdiggørelse. ??
I øvrigt. Hvor finder man egentlig en mail på Yousee's hjemmeside hvor man kan beklage sig skriftligt. Jeg kan ikke finde det. Alle disse stakkels telefontekniker siger jo blot det samme som er velkendt og ikke dur.
Omdømme 7
Badge +6
Periodiske fejl er ikke så nemme at rette, fejlen er kendt, og der arbejdes på løsning. Der er andre problemer der ligeledes ses på.
Hvorfor falder internettet(bredbåndet ud) og Tv boksen hakker konstant, vi bor i hus, og får signalet igennem telefonstikket. Vores tv boks bliver brand varm efter kort tid.
Omdømme 7
Badge +4
poulsenhelena skrev:

Hvorfor falder internettet(bredbåndet ud) og Tv boksen hakker konstant, vi bor i hus, og får signalet igennem telefonstikket. Vores tv boks bliver brand varm efter kort tid.

Lyder til at den kan være defekt og bare skal ombyttes til en anden.
Det kan du prøve at se om du kan få lov til i en af Yousee's butikker. Så slipper du også for ventetiden med at du skal sende din ind og vente på en erstatningsboks, som godt kan tage op til 14 dage med den sløve hastighed at Pest Nord arbejder med.
Omdømme 4
Badge +1
poulsenhelena skrev:

Den fejl du beskriver fortæller at der må være udfordringer med din linie frem til huset, der skal fejlmeldes til yousee

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)