E1550-USB modem samt sim-kort

• De5
  • Deltager
  • 1 kommentar
Hej

Står og vil købe en PC hvor følgende meldfølger:

TDC bredbåndsdongle - værdi 399,95
Startsæt med E1550-USB modem samt sim-kort
med 1 uges surftid inkluderet.
Du kan surfe i hele Danmark, op til 10 GB/md.
Du får op til 2 Mbit i download og op til 384 Kbit i upload

Spørgsmålet er hvad kan jeg efterfølgende med denne, kan man "tanke op" og er det pr. time/dag/uge, eller skal det laves til et abbonoment ?

5 Kommentarer

Du kan enten fortsætte med at benytte det som Tank op, eller du kan tegne et abonnement hvor du så vil spare det som det koster at få selve modemet.

Tank op via selvbetjening

Os med TDC Mobilt Bredbånd Tank Op har internet overalt. Vi har dog hverken abonnement, mindsteforbrug eller binding. Du tanker op via selvbetjening. Når du har opbrugt startpakkens 1 uges surf-tid, guides du automatisk ind på Tank Op-siden, hvor du kan vælge at optanke 1 dag, 3 dage, 1 uge eller 1 måneds ny surf-tid.

Priser på optankning

1 dag29 kr.
3 dage69 kr.
1 uge129 kr.
1 måned299 kr.
Fri musik med TDC Play

TDC Play

Med TDC Mobilt Bredbånd, får du også ubegrænset musik med TDC Play, så du kan downloade mere end 6 mio. musiknumre til din mobil. 

Kan man altid tanke op, også selvom man ikke har mere "tid"  fx. ugen med gratis surf-tid er opbrugt men jeg vil først tanke op igen måneden efter, kan det lade sig gøre ?

Det er jeg næsten 100% sikker på at du kan ja. 

"Når du har opbrugt startpakkens 1 uges surf-tid, guides du automatisk ind på Tank Op-siden, hvor du kan vælge at optanke 1 dag, 3 dage, 1 uge eller 1 måneds ny surf-tid."

Jeg vil derfor formode at når du har brugt din surf tid, vil du kun have adgang til denne Tank Op side, på samme måde som man ved et hot spot kun har adgang til en side hvor du kan købe tid til hot spot. 

Du har desuden selv mulighed for at bestemme hvornår du har lyst til at aktivere din uges internet tid. Dog har du ikke mulighed for at dele en uge op i mindre dele og f.eks. have internet 2 dage en uge, 2 dage næste uge og 3 dage tredje uge.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)