Dødt net. Nul service?

• Deltager
  • 1 kommentar
Mit bredbånd (og homebox og wifi) ryger imens jeg sidder og bruger det. Jeg må via min mobil opdage, at I har en kabelfejl et sted i Slagelse, som kan give afbrydelser, og som I forventer vil være udbedret den 25.
Den 25! En uge?
Skal jeg regne med små afbrydelser? Få eller mange? Kommer jeg på nettet igen inden på torsdag?
Alt det kan jeg ikke få svar på, for afbrydelsen sker 5 minutter efter I har lukket jeres telefoner, og nu koster det mig åbenbart 6500 kr at komme i kontakt med jer, med mindre jeg har døgnservice som abonnement, hvilket jeg ikke kan finde NOGEN oplysninger om, om jeg har på jeres hjemmeside.

Lyder det her rimeligt i jeres ende?

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Det haves næppe med privat abonnement. 

Modtaget, og tak for rådet, men det er ikke tilstrækkeligt i forhold til fx fjernsyn.

Hvordan ved man om man har døgnservice?
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Dette er et kunde-til-kunde-forum. Yousee deltager meget sjældent. Har du en smartphone, kan du bruge den som hotspot, til dit bredbånd kører igen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)