Spørgsmål

DNS problemer?

• Deltager
  • 0 kommentarer
Er der andre end mig, der oplever stor ustabilitet med internettet/DNS?

Når jeg browser, får jeg temmelig tit en "error dns probe" og andre dns-relaterede fejl i mine browsere (på flere computere)..så kan der gå alt fra 10-60 sekunder og så popper websiden pludselig frem igen. Derefter virker nettet en stak minutter indtil nøjagtig det samme sker igen på samme eller andre websider.
Har lagt mærke til at netforbindelsen på både Apple TV og PS3 også fejler jævnligt og har gentagne gange forsøgt at tage strømmen fra yousee-modemet, hvor det så også virker efterfølgende et lille stykke tid (et par timer max før problemet kommer igen).

2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5
Hej Ranedk

Velkommen på YouSee Forum :)

Jeg kan se at du mangler svar her, så jeg vil gerne lige høre nærmere og se om vi ikke kan få gang i tråden her.

Vil du ikke oplyse hvilket modem du har fra YouSee, hvilke browsere du kører med, har du egen router tilsluttet og er det over WiFi eller kabel? :)
I have the same problem. Been on the phone tl yousee a 1000 times. We've had our cables changed, the splitters and amplifiers and a new router and we still have issues. We are at the point of changing supplier. All we get is a dns server is not responding error. Restrting everything helps for 5 minutes until we lose connectivity again. We have ipads, pcs, laptops and a smart tv all having the same issue. Strange thing is that we had no problems before new year??? Anyone any good ideas on how to solve?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)