Det kan man ikke tage penge for


Jeg har en 20/2 forbindelsen, men målte min hastighed til 0,36Mbit ned og 0,02 Mbit op her til morgen.

Når jeg tester min forbindelse ved at indtaste mit tlf. nummer kan der ikke konstateres fejl på min forbindelse. Når jeg så vil kontakte TDC er der serverfejl, hvor jeg henvises til TDC forum.

Hvad sker der for TDC?

Jeg har tidligere truet med med at gå til forbrugerklagenævnet og nu sker det. Jeg vil ikke betale for det!

Skærmbillede 2016-06-08 kl. 06.01.26.png

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Av, det var ikke meget, som du har målt her til morgen. 

Jeg vil anbefale dig, at du skifter den trådløse kanal, da det ofte kan hjælpe på problemet, når du kører på Wifi. Du kan se, hvordan man gør, ved at klikke HER

Hjælper det ikke, så vil jeg anbefale dig, at du kontakter vores HOTLINE, som kan sætte din forbindelse under observation. 

Jeg kører ikke trådløst, men med kabel lige fra boksen.

Jeg har forsøgt at kontakte TDC, men der er serverfejl, så siden ikke kan vises.

Har lige forsøgt at lave en hastighedstest Trist humørikon

Skærmbillede 2016-06-09 kl. 12.33.42.png

Jeg havde en 10/1 Mbit hos TDC men efter flytning til yousee er min hastighed skruet ned uden varsel til

[img]516iBCFE9EF4604E28EC.png[/img]

Det kan man altså ikke bare

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)