DDOS beskytelse til private

HVORFOR

Jeg fik den 4/10 - 2013 fibernet hos TDC, en 50/50mbit med homebox. Der går ikke 3 dage, før jeg bliver angrebet. Så jeg kontakter selvfølgelig TDC kundeservice og fortælle om min oplevelse. Hvor jeg gar en længere samtale om hvad jeg skal/kan gøre, vi finder til slut at jeg skulle ringes op dagen efter...

Så jeg bliver ringet op som jeg skulle og TDC medarbejderen i røret giver mig ordret denne besked: "Vi vil åbne for dit internet igen, hvis du kan love at det ikke sker igen. Ellers kan vi desvære ikke have dig som kunde igen."

Som alle nok ved, er en telefon samtale ligeså bindende som at skrive under på en kontrakt. Så jeg gav følgende svar(ordret): "Du vil have mig til at love at hele verdens befolkning aldrig nogen sinde vil angribe mig igen?".

Den samtale blev så ved i noget tid, og jeg for denne TDC medarbejder til at snakke med en med lidt mere kendskab til disse angreb, og derefter vende tilbage til mig. Så der går en lille times tid, så modtager jeg en e-mail fra TDCs netværks afdeling. Omkring at min fiberlinje var blivet åbnet igen, og så nogle detaljer om at jeg var lukket grundet en DSLANG gik ned...

Men denne TDC medarbejder har så et telefon nummer i sin signatur i e-mailen, så jeg griber røret og ringer. Vi har så en snak om hvad jeg kunne gøre, hvor jeg for at vide (ordret): "Når først angrebet at sendt ud af linjen, er der abselut intet du på din side kan gøre".

FOREMÅL

Alt ialt, fandt mig og denne netværks medarbejder ud af. At TDC bør lave en DDOS beskytelse til de private, for det er kun en løsning når det er hos TDC, og det er til Erhvervs kunder og koster 6000kr.

En løsning der er til at betale for de private, så vi der er udsat for dette kan få orden i tingene.

Skriv gerne hvad du syntes om denne ide, eller kom med input.

3 Kommentarer

Hej PowerEdge

Jeg er  ikke helt sikker på hvad det er du foreslår og om det er noget andre kunder kan hjælpe dig med. 

Jeg har læst  dine andre tråde og der kan jeg se du har fået mange svar fra  tdc-ansatte, så jeg tror ikke du skal forvente flere svar fra TDC. 

/t5/Bredb%C3%A5nd/Cisco-asa-5505-Firewall-DOS-DDOS/m-p/124469#M15970

Hvis der er noget du er utilfreds med, synes jeg du skal skrive til  tdc's klageafdeling.

Jeg kan desværre kun hjælpe med at sende dit forslag videre til en tdc-ansat.

Kan du ha' en god søndag. Glad humørikon

http://tdc.dk/kontakt/klage/

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints whome har modtaget fra andre medlemmer.

Alt ialt, fandt mig og denne netværks medarbejder ud af. At TDC bør lave en DDOS beskytelse til de private

Fandt I så også ud af hvor stor chancen er, for at private bliver ramt af et Ddos angreb ?

For rent umiddelbart lyder som meget overkill.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej PowerEdge

Jeg må henvise dig til den meget lange og grundige tråd, vi allerede har haft gang i om nøjagtigt det samme:

https://forum.yousee.dk/t5/Bredbånd/Cisco-asa-5505-Firewall-DOS-DDOS/m-p/124469#M15970 

Du blev i den advaret om at trolling ikke er tilladt  her på forum. Dette er sidste advarsel. Sker det igen, bliver du udelukket i en periode. 

Når det formelle så er sagt, vil jeg igen gerne forsøge at hjælpe dig, som jeg har gjort i ovenstående tråd!

Hvis du selv vil  hoste dine ting, er betingelserne at du skal have en erhverslinje. Det er ikke meningen at en privat linje bliver brugt til det du bruger den til og det er derfor du får de problemer du får! Det er gjort meget meget klart for dig tidligere. 

Hvorfor skal alle privat kunder betale for, at du ikke vil hoste ude i byen, eller købe den linje, der skal til, for at du kan bruge den til det du gør?

Jeg har haft en privat linje ved TDC i over 15 år nu og har ALDRIG været udsat for et sådan angreb. Jeg har selv adskillige hjemmesider hostet og det har altid været dem som hoster, der skal ordne evt. angreb etc etc.

Jeg vil ikke betale 40% mere for min forbindelse, fordi du ikke vil hoste ude i byen. Eller købe den linje, der skal til for at hoste hjemme. Og jeg vil tro, at 99,9999999999999% af TDC' privat kunder har det som mig!!?

Så stop denne hets imod forum nu! Det larmer og det forvirrer og du får ikke det du gerne vil have. Det vil svare til du har købt en højre styret bil i Danmark og nu vil have at vi skal ændre vores kørsel til Venstre kørsel som i England. Der er nu engang nogle regler og fordi det du har, ikke passer til reglerne, så laver verden sig altså ikke om efter det.

Derfor:    STOP NU!!  Gal humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P