Dansikring Verisure Alam vil ikke på Internettet

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har fået en Dansikring Verisure som er tilsluttet Homeduo router med kabel. De første fire dage var der forbindelse via routeren, men nu er der kun GSM.

Jeg har fået denne vedledning fra Verisure:

Ethernet FAQ
Gateway kan ikke sende via Ethernet..

En firewall kan blokere for trafik til internettet. I nogle tilfælde skal
der tilføjes autoriseret IP-adresse i router indstillinger, for at gateway
gives adgang til og sende.

Primær IP: 195.170.189.172
Sekundær IP: 91.199.64.172

Port 9899
Protokol UDP
DHCP skal være sat til "ON"
NAT skal være sat til "ON"

Routeren kan desuden have andre indstillinger, der kan påvirke evnen tilat
Gateway kan sende via internettet. Gennemlæs manualen til din router eller
kontakt producenten's kundeservice for at få hjælp med tekniske spørgsmål
om den enkelte router.

Jeg forstår at jeg skal lave portforwarding på port 9899, i følge TDC vedledning skal jeg ført tilnytte min Vbox med fast IP, men jeg kan ikke se den nødvendige MAC-adresse.

HVordan får jeg Vbox tilsluttet min Homeduo router ud fra ovenstående vedledning?

mvh

J.

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alexsus har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis der er muligt så opsætter du din Versisure boks med fast IP adresse, i dens software, hvis det ikke er muligt så må du i din homebox lave en statisk forbindelse til din alarm boks

MAC adressen står muligvis på bunden af din alarm boks eller på et klistermærke på kasse den kom i..

ellers kan Dansikrings kundeservice nok fortælle dig hvor du kan finde den henne...

men ud over det så er du på rette kurs...

De to IP adresser du skriver skal du ikke bruge til noget, med andre ord du kan ikke indtaste dem nogle steder i din tdc homebox så dem behøver du ikke bekymre dig om...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)