Clouddisk og synkronisering

Hej.

Kan man lave en off-line mappe på sin PC-harddisk der automatisk synkroniserer med clouddisk. Lidt i stil med Dropbox, Google drev og One-drive. Hvis, hvordan gør man så. 

På forhånd tak,

Mimer

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej MIMER

Umiddelbart skal du bare oprette mappen på din computer og tilføje den i Clouddisk programmet. Det gør du under indstillinger. Så burde det køre derfra.

Tak for dit svar - MEN! Mit behov er at jeg har 2 bærbare og 2 stationære, som jeg bruger en del. Jeg vil gerne have en mappe alle fire steder som kun synkroniserer med én mappe på Couddisk. Det ville betyde at uanset hvilken PC jeg arbejder på vil det hele synkroniseres til alle mine PC'er. Ligesom det sker på Dropbox. Som det er nu kan jeg kun se at man skal oprette en mappe for hver PC på Clouddisk og mine PC'er derfor ikke synkroniserer med hinanden.

Jeg ville nu jeg har et TDC abonnement helst bruge det. Jeg føler mig lidt mere tryg med TDC og F-secure end med en server styret af Dropbox.

Mvh Mimer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P