Clouddisk - Macbook

• Deltager
  • 1 kommentar
Efter installation af App for macbook kommer der følgende fejlmeddelse når man forsøger logge på via app:

Kunne ikke oprette forbindelse til tjenesten. Kontroller netværksforbindelsen.

Jeg er på nettet, så det ikke her skoen klemmer.

Nogen der har et godt råd?

Vh

Torben 

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Tmat

Det var godt nok et spøjst problem. Egentligt skal det bare køre efter installation, og når du er tilsluttet internettet, så giver fejlmeddelelsen ikke helt mening.

Mit bedste bud er, at der er noget, der blokerer for Clouddisk på din Macbook. Har du et sikkerhedsprogram af en art? I så fald er det muligt, at der skal gives en tilladelse til Clouddisken.

Hvis ikke det er det, må vi hellere få set nærmere på det, og derfor er du meget velkommen til at kontakte vores hotline, så vi evt. kan få det fejlmeldt.

Når løsningen er fundet, må du meget gerne dele den med resten af os her på forummet, for den er der med garanti også andre, der kan bruge til noget.

Du kan kontakte os her: Kontakt

/Stefan

Jeg oplever præcist det samme. Var der et svar på dette fra support?

-  @MrMunk spørger dig om du har fået noget at vide fra support?

Jo, jeg fik en henvendelse, som gik på at min firewall eller andet lign. blokerede. Men umiddelbart har jeg intet der blokerer og nåede derfor ikke videre, hvilket betyder at problemet endnu ikke er løst.

/ Torben

Jeg får samme fejlmeddelelse på en windows 7 pc

2015-06-24 09_22_23.jpg 

Hej.

Beklager at jeg lige bryder ind da StefanK har svaret i dette indlæg.

Det er et spøjst problem som jeg ikke har oplevet før.

Jeg har forhørt mig ved et par af mine kollegaer og det minder meget om et problem vi fra tid til anden oplever på TDC mail (Både webmail og på mail kliener)

Forsøg først at nulstille jeres Homebox. Vær opmærksom på at alle ændringer der er lavet i homebox, såsom netværks navn og nøgle vil gå tabt, og homeboxen il herefter være sat tilbage til standard.

Fejlen kan skyldes en fejl i den firewall der er i homeboxen, så den ikke åbner de nødvendige porte for at visse klienter kan komme igenne. Nulstillingen burde løse dette.

Følg eventuelt dette link til hvordan dette gøres. Nulstil Homebox

Hej
Jeg har ingen Homedisk eller Homebox. Har CloudDisk i kraft af min mobil. Så det hjælper desværre ikke rigtig.
Andre forslag modtages gerne. Det virker fint på samme netværk med en PC. Men det er en Mac og Firewall er ikke slået til.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)