C-More Light og Film- og Seriepakken - hvordan?

• Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg har installeret en Homebox med trådløs wifi, efter at telefonisk have afbestilt fastnet. Til det skulle der høre C-More Light og Film- og Seriepakken - ikke noget jeg bad om som så, men, når boxen nu kører ellers upåklagelig, undrer det mig hvordan jeg ellers finder frem til disse to alligevel angivelig oprettede BB-ydelser.

Jeg prøver på yousee.dk mine efterhånden to forskellige login, men under begge - når jeg leder efter kanalerne (har også installeret den der plugin) - kommer beskeden at det skulle være forkert login. Jeg læser også at der skal 20 MBit til - jeg har kun "garanteret 15/1, DSL".

Er det derfor? - eller skal jeg alligevel gøre noget andet? Eller, jeg har også indtilvidere brugt browseren Opera - ikke nævnt blandt de foretrukne - kunne det være derfor?

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Det spørgsmål er nok nødvendigt at stille til You See, medmindre andre DSL kunder ved noget om hvordan det er.

Helt sikkert. Jeg tænker nogen måske havde et bud på det :-)

Det behøves jo ikke meget for at fjerne mystikken ikke så lidt. Skal de nye kanaler, hvis jeg nu kan se dem, normalt forventes komme på computeren eller gennem fjernsyn?
Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har du et nyere fjernsyn af typen smartv, kan du måske installere en app, som giver adgang til "Yousee TV og film". Vi har et ældre TV og bruger derfor en app på en mobiltelefon eller tablet for at får adgang til "Yousee TV og film". Af og til bruger vi også at se fra yousee.dk med en bærbar computer.

Vi havde på et tidspunkt C-more, men det var kun som streaming på en gammel TV app fra Yousee (YouBio hed den vist).

Ser din hustand bare en kanal af gangen lyder 15Mbit som rigeligt. Det tal jeg kunne finde var, at en mobil/tablet havde behov for omring 2 Mbit.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
C More Kanalerne First og Serier fås på TV og Boks som normale kanaler, Film og Serier fås på Boksen samt på Film og TV Appen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)