Bridge Mode på Sagemcom Homebox

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg fik igår torsdag d. 4/12 installeret en TDC Homebox ifb. med oprettelse af bredbånd fra TDC. 

Jeg har tidligere haft bredbånd gennem Yousee. I og med, at jeg bor i en mere end 100 år gammel og ret lang lejlighed, besluttede jeg på daværende tidspunkt at købe en Apple Time Capsule som fungerede som trådløs router i Bridge Mode med routeren fra Yousee, og så en Apple Airport Express til at udvide netværket. Time Capsule skulle have en relativt lang rækkevidde og så har jeg netværksharddisk på samme tid. 

MEN. 

Nu har jeg jo fået bredbånd fra TDC, og jeg kan forstå at det er en relativt ny router jeg har fået. Det er en hvid Sagemcom. Der står ikke modelnummer så vidt jeg kunne se.

Det jeg gerne vil vide er, hvordan jeg nu konfigurerer min Sagemcom således at den fungerer i Bridge Mode med min Time Capsule. Er det nok "bare" at deaktivere det trådløse signal, eller hvordan gør jeg? 

På forhånd tak

Anders Aarrup

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Aarrup

Jeg kunne se, at du ikke havde fået noget svar.

Det skulle ikke være noget problem, at sætte din egen router til, hvis du gerne vil det. Du kan læse hvordan her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25180

/Stefan

Tja, det var så kun selve installationen du linkede til, men hvad med at besvare selve spørgsmålet (Bridge Mode)?
Jeg har læst mange indlæg og artikler på nettet, om jeres ikke så heldig produkt, men endnu ikke fundet en løsning som virker.

/Triblepack

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P