Brev af September 2013

Modtog brev fra tdc (Så går det stærkt) sådan lød overskriften,nu kunne jeg få hurtgere bredbånd til samme pris.Ring på 80800026 og bed os sætte farten op,hvilken hastighed er der tale om ingen beskrivelse.Har nu prøvet at ringe og få sat min hastighed op,lige siden jeg modtog brevet flere gange om dagen,men for samme besked hver gang ingen ledige medarbejder ring senere.Hvorfor sender sådanne breve ud til kunder når der ikke er noget hold i det.Så jeg ser det som FUP og svindel.  PS: jeg er ikke den eneste der har prøvet at komme igennem på telefon kender til 2 andre venner som har prøvet i flere dage samme besked som mig,de har nu opgivet TDC.

4 Kommentarer

Hej 2606carpo

Jeg ved ikke hvorfor du har svært ved at finde et hul i strømmen af henvendelser.

Den eneste trøst jeg kan hoste op med er at det er gratis, men dermed ikke sagt at det er i orden at du og dine venner skal vente.  Jeg tror nok der har været lidt ustabilitet på ledningen til TDC i den sidste uge, men hæng mig ikke op på det.

Har du prøvet at udfylde denne formular:

http://kundeservice.tdc.dk/kontakt/?site=privat

Der er desværre også leveringstid på svar, men så behøver du jo ikke sidde med telefonen og vente.

Modtog brev ang, det samme d. 27/9-13. Ringede kl. 11.00 og kl. 12.30 havde jeg fået hurtige bredbånd.

Ja, go'mor'n. Før havde jeg 10 Mbit (læs 8Mbit) og nu skulle jeg så kunne få 15 Mbit. 

Iflg. hastighedstesten på TDC har jeg nu i download 12,81 og Upload 1.62.

Helt ærligt, jeg kan IKKE mærke nogen forskel i hastighed, så lad være med at ærgre dig over, at du ikke kan komme igennem. Overrasket humørikon

Hej 2606carpo

super indlæg af jk44 der forklarer om hastigheder.

/t5/Forum-bloggen/G%C3%A6steindl%C3%A6g-om-ADSL-linjer-fra-TDC-teknikeren-jk44/ba-p/125263

jk44 forklarer bl. a. hvorfor at ens nabo kan have højere hastighed end en selv. Eller omvendt. Blinkende humørikon  Derfor synes jeg du skal forsøge at få højere hastighed, Hvis det viser sig din linie ikke kan trække den højere hastighed, kan du altid få sat den ned igen, hvis linien har bedre af det.

Har talt med en medarbejder han sagde det kunne ikke betale sig for mig,hvis jeg skulle have hurtiger hastighed skulle der en montør ud og han koster 500kr.Så det der med hurtigerer hastig hed for samme pris HA-HA lang næse

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)