Bredbånd ustabile

Har flyttet dette indlæg, da det blev lavet i en 3 år gammel tråd, hvilket er bumbning, som ikke er tilladt her på TDC Forum.

Jeg har lige fået en ADSL opkobling.

Vi fik den pga. 3 netværk var ustabil med deres 4LT teknologi.... så det blev vi trætte af... Så vi tænke at få TDC til at sætte en router på det rå kabel må da give en stabiltet mere end 3... jeg må sige... sidder 1-1.5 meter væk fra Routeren.... F.... opkoblingen er utrolig dårlig... jeg fatter ikke hvad de gør men de ødelægger sku´da mere image end de skaber..... for vi er da, så tæt på at sige vores abonnement op og køre videre med 3...

Det er kedeligt at opdage at teknoligien er forældet........4Gh er bedre...

4 Kommentarer

Der er kun en stabil løsning på problemet: Find en anden udbyder. tdc er ligeglade med deres kunder. De satser kun på at få nye kunder.
Hej Fed kommentar

Det ender sku nok også med... Hvis det her netærk ikke bliver stabil stabile  

er det trådløsnetværk du køre?, og hvis ja, bor du i et område med masser af trådløs netværk, for hvis i er flere der køre på den samme kanal, kan det ødelægge stabiliteden på det trådløs, så hvis du har en nyere homebox, at log ind i den og prøve at gå ind i værktøj, og så bruge wi-fi Analysator, og se om der er en fri kanal, eller en med mindre antal trådløs på, og så ligge den over på den

Hej

Kun en lille bemærkning.

Jeg har downlodet en gadget fra denne side

http://www.xirrus.com/Products/Network-Management-and-Software/Network-Management/Wi-Fi-Inspector

Jeg er glad for xirrus, hvor jeg kan se hvilke kanaler der er mange på.
Det skal lige nævnes, at jeg har yousee-bredbånd, men det har været nødvendigt at ringe til dem og bede om en anden kanal.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)