Bredbånd - hvilende abonnement - deaktivering


  • Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har et bredbånd/telefoni-abonnement i mit sommerhus med mulighed for at gøre det hvilende i perioder op til 6 mdr. sammenhængende. Det har været aktivt hen over sommeren, men nu vil jeg gøre det hvilende i en periode. Da jeg ikke har kunnet finde et sted på tdc's hjemmeside, hvor jeg kan gøre dette, ringede jeg på 70703030. Jeg fik at vide, at jeg skulle opgive mit CPR nummer, for at TDC kunne udføre ordren.

Jeg er ikke interesseret i at opgive mit CPR nr. til flere end allerhøjest nødvendigt, og da jeg har ordrenummer og kontonummer, som jeg kan opgive, bør det jo være nok. Det har det også hidtil været. Der står ikke noget i mine abonnementsbetingelser (som iøvrigt er et erhvervsabonnement) om, at TDC skal have mit CPR-nr. Hvad gør jeg? Personen på telefonen kunne ikke hjælpe mig!

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)