Bredbånd er fortsat ustabilt

Det kan da godt være, at TDC håber på vi ikke har forstand på netværk, men jeg er jo altså uddannet til dette og kan selv lave hastighedstest. Hvilket jeg gør jevnligt, også når alt tages af og kun en Ethernet tilsluttes, sjovt nok måler det ikke forskelligt fra alle enheder er logget på, bare man har styr på aktivitetsovervågning på sin MAC.

Her er den seneste måling, trods min GARANTEREDE PB bredbånd lige er sat op til 40 mbit/s.

Hvad siger I andre til hvad det her ligner, er det 40 mbit/s?

http://www.speedtest.net/result/5187029291.png

Bemærk, dette post er skrevet efter at internettet blev til at bruge igen, men det er ustabilt.

Bemærk også, at der ikke er foretaget ændringer af nogen art, hverken ved nedbrud eller tilbagekomst.

Bemærk i øvrigt, jeg har har ikke brugt internet så meget som jeg normalt gør, da jeg har haft gæster idag, hm.

1 Kommentar

Jeg synes det mest bemærkelsesværdige ved det screenshot er den høje latency på over 200 ms. Har du måske også pakketab når du oplever problemer? Hvor taber du pakker? Første hop efter din router eller længere ude i netværket? Hvordan ser en traceroute ud når du oplever problemer?

Hvilken type forbindelse har du? DSL? Kabel? Fiber? Hvis det er DSL kan der være støj i netværket som kun påvirker din forbindelse nogle gange.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)